Deadmau5, Slagsmålsklubben, Benga, Does It Offend You e.a. op 5 Days Off

Door Marz667 op 07 mei 2009 - 17:02 1 Moderat (Modeselektor, Apparat & Pfadfinderei ), Black Rose (Henrik Schwarz & Jesse Rose), Gui Boratto, The Field & band, Coma, Jamie Lidell (special set), Santigold, Mad Decent Soundsystem feat. Diplo, Fake Blood, Boy 8-Bit, Magnetic Man (live - Skream, Benga & Artwork), Benga, Skream, Caspa & MC Rod Azlan, Distance, Rustie, Gomes, Juha & Cinnaman, Simian Mobile Disco (live), Does It Offend You, Yeah?, Joris Voorn, Bart Skils & 2000 and one, Olene Kadar (live), Makam (live), Lauhaus, Julien Chaptal (live), Anton Pieete (live), Pitto (live), Crackhouse ABC, Crystal Castles, Dr. Lektroluv, The Subs (live), Waxdolls, Nid & Sancy, Sound of Stereo, Mr. Magnetic, Compuphonic, Deadmau5 (extra long live-set), Crookers, Slagsmålsklubben, Thunderheist, Joost van Bellen, Daniel Haaksman feat. Deize Tigrona, Wannabe a Star, Richie Hawtin, Barem en Clickbox maken de line-up van 5 Days Off bijna volledig.

Van 15 t/m 19 juli vindt het festival plaats in Melkweg en Paradiso. Op zaterdag 9 mei begint de voorverkoop van de losse kaarten voor alle programma’s.



Huntenpop 200926

HUNTENPOP BOEKT THE OFFSPRINGDe twintigste editie van het Huntenpop festival gaat een hele bijzondere...

North Sea Jazz 2003 logo5

NORTH SEA JAZZ PRESENTEERT PROGRAMMA Nederlands bekendste Jazz festival, North Sea Jazz, dat op 10, 11 en 12 juli...

REACTIES

Avatar J_anna
do 07 mei 2009 17:14

J_anna Leuke lijst! ^^

 0
Avatar mtje
do 07 mei 2009 17:25

mtje Hier staan echt wel heel relaxte namen tussen!!

 0
Avatar KooPeR
do 07 mei 2009 17:31

KooPeR hoop dit jaar nog op een grote knaller, zoals daft punk 2 jaar geleden.

 0
Avatar KooPeR
do 07 mei 2009 17:32

KooPeR oh verhip the field, hoera!

 0
Avatar Musiquefreak
do 07 mei 2009 17:35

Musiquefreak Wat een vette namen! =D

 0
Avatar HarmG
do 07 mei 2009 17:41

fresh77 Nice, Santigold op de eerste dag. In ieder geval present in Paradiso dan :-)

 0
Avatar Marz667
do 07 mei 2009 17:49

Marz667 KooPeR schreef:
hoop dit jaar nog op een grote knaller, zoals daft punk 2 jaar geleden.

Gaat er niet komen, HMH doet niet mee namelijk

 0
Avatar BasP
do 07 mei 2009 18:07

Wrong YES YES YES! Blij dat ik te laat was met Lowlands kaartje, 5 Days Off is vetter.

 0
Avatar jeroensiep
do 07 mei 2009 18:44

jeroensiep Stuur dr maar een hoop naar Dour want het valt weer eens tegelijk...wel een dag naar mijn verjaardag. Misschien de eerste dag gaan en dan daarna door naar Dour...:D

 0
Avatar kosterlijk
do 07 mei 2009 20:06

kosterlijk Gaaf dit! Nu maar hopen dat ik niet op vakantie ben...

 0
Avatar Stofje
do 07 mei 2009 20:21

Stofje jeroensiep schreef:
Stuur dr maar een hoop naar Dour want het valt weer eens tegelijk...wel een dag naar mijn verjaardag. Misschien de eerste dag gaan en dan daarna door naar Dour...:D

Deadmau5 staat iig op Dour.

 0
Avatar Broodrommel
vr 08 mei 2009 09:39

Broodrommel En ook Mad decent soundsystem, crystal castles, santigold, does it offend you yeah?!, jamie lidell en nog wel wat geloof ik

 0
Avatar badeend5
vr 08 mei 2009 10:59

badeend5 Zeker een leuke lijst, maar voor mij wordt het Melt!Festival dit jaar...vrijwel de zelfde namen plus veel meer (Tiga, Trentemoller, Royksop)

 0
Avatar leonmasselink
vr 08 mei 2009 12:30

leonmasselink Ah vet, misschien ga ik hier wel heen!

 0
Avatar Jordy14
za 09 mei 2009 16:10

Jordy14 DEADMAU5 <3

 0

REAGEREN

REAGEREN?