Eerste drie namen Dour 2010

Door Marz667 op 11 januari 2010 - 19:32 1 In het rustige dorpje Dour vindt de 22e editie van Dour Festival plaats. Het festival staat gekend om zijn uitstekende sfeer en is een van de zomerse hoogtepunten voor duizenden jonge Europeanen.

De organisatie laat weten dat we binnen zo'n twee maanden de eerste namen mogen verwachten, maar via profielwebsite MySpace zijn al enkele namen bekend! De bands Dub Pistols, Lefto en Danakil zullen o.a. de planken betreden.

De Dour-camping opent haar deuren op woensdag 14 juli vanaf 16 uur en sluit op maandag 19 juli om 12 uur ‘s middags. Kaarten kosten €85 en de camping kost €15.



Agendainfo Awards 20082

NOMINATIERONDE AGENDAINFO AWARDS 2009 VAN START!Twee jaar geleden hielden we op deze sites voor het eerst de Agendainfo Award...

retropop

NENA HOOFDACT OP RETROPOP Na Kool & The Gang in 2008 en Kim Wilde in 2009 is de organisatie van...

REACTIES

Avatar jeroensiep
ma 11 jan 2010 21:20

jeroensiep En vergeet niet dat ik ook 22 word tegelijk met het festival.

 0
Avatar japiejow
ma 11 jan 2010 21:24

japiejow wanneer gaat de verkoop van start voor dour 2010?

 0
Avatar japiejow
ma 11 jan 2010 21:32

japiejow wanneer gaat de verkoop van start voor dour 2010?

 0
Avatar LawrencePiano
ma 11 jan 2010 22:42

LawrencePiano Beste Marz667,

'proefielwebsite MySpace'?

 0
Avatar maus91
ma 11 jan 2010 22:50

maus91 @japiejow
Zou ik ook wel willen weten :)
OT: Geen bekende of interessante namen tot nu toe :(

 0
Avatar Kelvin
di 12 jan 2010 03:12

Kelvin En wederom geen verhoging van de ticketprijs. Hulde. enige jammere is dat ze afgelopen jaar iets strenger aan de festivalingang waren met drank drinken. Maar waarschijnlijk heeft dit met de mensen te maken die niet de grenzen van het lichaam kennen.

 0
geen avatar
di 12 jan 2010 08:48

Brent_ Je moet je fles dan ook niet in je hand houden maar gewoon in je mouw oid stoppen, boven je kont willen ze nog wel eens checken. Of in je broek, als je een beetje baggy pants heb. Ben iig alle keren door de controle heen gekomen!

En idd chill dat de toegangsprijs hetzelfde is gebleven. Hoop wel op een iets betere lineup want met name die van 2007 maar ook die van 2008 waren wel wat beter dan 2009. Anyway ik ga toch wel! :)

 0
Avatar jeroensiep
di 12 jan 2010 17:09

jeroensiep Kelvin schreef:
En wederom geen verhoging van de ticketprijs. Hulde. enige jammere is dat ze afgelopen jaar iets strenger aan de festivalingang waren met drank drinken. Maar waarschijnlijk heeft dit met de mensen te maken die niet de grenzen van het lichaam kennen.
Grenzen?

 0
Avatar Breg-je
do 21 jan 2010 22:30

Breg-je Kelvin schreef:
Maar waarschijnlijk heeft dit met de mensen te maken die niet de grenzen van het lichaam kennen.


volgens mij ligt dat probleem niet bij de meegesmokkelde alcohol op Dour, haha.

 0

REAGEREN

REAGEREN?