Podium- en Festivalinfo steunen publiekscampagne Weet Waar Je Koopt

Door Marz667 op 15 januari 2010 - 13:31 1 Vandaag is de publiekscampagne Weet Waar Je Koopt gepresenteerd op EuroSonic Noorderslag. De campagne adviseert de consument om alleen kaarten te kopen via de website van de zaal, artiest of organisatie. Het doel is meer duidelijkheid te scheppen in het onderscheid tussen officiële en niet-officiële ticketverkooppunten.

Deze ideële campagne, die tot stand is gekomen door de belangeloze inzet van alle betrokken partijen, wordt ondersteund door ruim 160 organisaties en artiesten. Een – nog steeds groeiende – lijst van deelnemers is te vinden op de campagnewebsite.

Ga je net zo hard op festivals als wij?
Schrijf je in op onze nieuwsbrief



chineesny1

CHINEES NIEUWJAAR ACTIVITEITENTerwijl wij op 14 februari allemaal Valentijnsdag vieren, heeft de datum voor...

beattime

BEATTIME OPBRENGSTEN NAAR KIKA Op maandag 24 mei vindt in de Melkweg 'Beattime' plaats. De opbrengsten van...

REACTIES

Avatar BasP
vr 15 jan 2010 20:13

Wrong Alleen via de zaal, artiest of organisatie? Waarom niet gewoon via Festivalinfo :D

 0
Avatar Kelvin
za 16 jan 2010 18:10

Kelvin In principe vind ik het een goed plan maar bij veel zalen/artiesten/organisaties vind ik de servicekosten echt schandalig. Dat je per kaartje deze kosten moet betalen ipv 1 keer servicekosten per transactie.

Wat ik dan weer bizar vind is dat Mojo Concerts hier ook groot aan meedoet maar ondertussen wel zoveel mogelijk met Ticketservice samenwerkt welke weer eigenaar zijn van vele opkoopbedrijfjes in de markt. Ik kan me nog een aflevering van bijvoorbeeld radar herrineren.

Daarnaast vind ik

 0
Avatar Skramz
di 19 jan 2010 13:40

Skramz Vorig jaar gekeken naar een kaartje voor Lowlands.
Via het officiele 2e hands-kanaal werden ze aangeboden voor 220 euro, daar kwam nog eens ca 50 euro aan servicekosten overheen.
Dus de uiteindelijke prijs was 270 euro.
Het dubbele van de werkelijke prijs, het lijkt wel oplichterij!

 0

REAGEREN

REAGEREN?
Het is mogelijk op dit nieuws te reageren.
Je moet wel even inloggen met je Agendainfo account.
Nog geen Agendainfo account?
Hier kan je een Agendainfo account aanmaken.