Deze ideële campagne, die tot stand is gekomen door de belangeloze inzet van alle betrokken partijen, wordt ondersteund door ruim 160 organisaties en artiesten. Een – nog steeds groeiende – lijst van deelnemers is te vinden op de campagnewebsite.
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
CHINEES NIEUWJAAR ACTIVITEITENTerwijl wij op 14 februari allemaal Valentijnsdag vieren, heeft de datum voor...
BEATTIME OPBRENGSTEN NAAR KIKA Op maandag 24 mei vindt in de Melkweg 'Beattime' plaats. De opbrengsten van...
REACTIES
Wrong Alleen via de zaal, artiest of organisatie? Waarom niet gewoon via Festivalinfo :D
Kelvin In principe vind ik het een goed plan maar bij veel zalen/artiesten/organisaties vind ik de servicekosten echt schandalig. Dat je per kaartje deze kosten moet betalen ipv 1 keer servicekosten per transactie.
Wat ik dan weer bizar vind is dat Mojo Concerts hier ook groot aan meedoet maar ondertussen wel zoveel mogelijk met Ticketservice samenwerkt welke weer eigenaar zijn van vele opkoopbedrijfjes in de markt. Ik kan me nog een aflevering van bijvoorbeeld radar herrineren.
Daarnaast vind ik
Skramz Vorig jaar gekeken naar een kaartje voor Lowlands.
Via het officiele 2e hands-kanaal werden ze aangeboden voor 220 euro, daar kwam nog eens ca 50 euro aan servicekosten overheen.
Dus de uiteindelijke prijs was 270 euro.
Het dubbele van de werkelijke prijs, het lijkt wel oplichterij!
REAGEREN
Je moet wel even inloggen met je Agendainfo account.
Nog geen Agendainfo account?
Hier kan je een Agendainfo account aanmaken.