nieuws: 24 namen bevestigd voor Sziget

print
mail to friend
Door IvankaT op 06 maart 2013 - 10:47 Sziget2013 Sziget heeft vandaag een hoop namen bekend gemaakt, wel 24 om precies te zijn. Voor de main stage zijn de namen Ska-P, Skunk Anansie, Dizzee Rascal, Editors Enter Shikari en Alex Clare bekent gemaakt.

Voor de A38 stage zijn de volgende namen bevestigd: Michael Kiwanuka, Bad Religion, Woodkid, Peter Bjorn & John, Katy B, netsky, Tame Impala, Totally Enormous Extinct Dinosours, Everything Everything, Wax Tailor, Zaz en SKIP&DIE


Om het af te maken komen Empire of the Sun, Chase & Status , Chris Liebing, Sebastion Ingrosso, Afterhours en Leftboy in de Arena. Sziget vind plaats van 5 tot 12 augustus in het Hongaarse Budapest met 50 podia en vele andere activiteiten en festiviteiten.
volgend nieuwsbericht
Best Kept Secret Festival 20132

BEST KEPT SECRET MAAKT NIEUWE NAMEN BEKENDNa al een aantal grote aankondigingen komt Best Kept Secret met nog een...

Pinkpop 20139
vorig nieuwsbericht

NIEUWE NAAM VOOR PINKPOP Na de vele aankondigingen tijdens de persconferentie is er weer een naam...

REACTIES

Avatar jeroensiep
wo 06 mrt 2013 11:07

jeroensiep + Skunk Anansie / Alex Clare / Chase & Status live / Tame Impala / Michael Kiwanuka / Wax-tailor / Left Boy / Afterhours

reactie score 0
report reactie
Avatar Staind
wo 06 mrt 2013 11:24

Staind Editors op Lowlands zou niet verkeerd zijn!

reactie score 0
report reactie
Avatar Smellykelly
wo 06 mrt 2013 11:34

Smellykelly Ben nog niet heel erg onder de indruk- maar Tame Impala en Peter Bjorn & John is erg mooi meegenomen. (:

reactie score 1
report reactie
Avatar Hoebele
wo 06 mrt 2013 12:08

Hoebele Erg blij met Ska-p, Bad Religion, Empire of the Sun, Editors en Skunk Anansie!

reactie score 1
report reactie
Avatar elmojfk
wo 06 mrt 2013 16:36

elmojfk Editors hoeven van mij niet naar lowlands maar Ska-p, Skunk Anansie en vooral Bad Religion zijn van harte welkom :D

reactie score -1
report reactie
Avatar sties1
wo 06 mrt 2013 18:54

sties1 wat elmojfk zei

reactie score -1
report reactie
Avatar Urethra
wo 06 mrt 2013 19:38

Urethra maar gelukkig komen ze naar sziget en niet naar lowlands! :) boing boing!

reactie score 0
report reactie
Avatar CmpngFlghtTLwlndsPrd
wo 06 mrt 2013 23:37

CmpngFlghtTL.. Editors op Lowlands zou echt geweldig zijn. Toch altijd iets extra's als je favorite band op Lowlands speelt.

reactie score 0
report reactie
Avatar Hoebele
wo 06 mrt 2013 23:56

Hoebele En dan moeten de headliners nog komen!

reactie score -2
report reactie
Avatar S1M0N
za 09 mrt 2013 16:44

S1M0N lineup van lowlands is al bekend; check volgend affiche
http://lbrdr.files.wordpress.com/2013/03/ll13poster.jpg

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?