nieuws: Mastodon naar Fields en Graspop 2007

print
mail to friend
Door Marz667 op 02 april 2007 - 12:14 De Amerikaanse band Mastodon komt naar Graspop en Fields Of Rock, dit is te lezen in hun nieuwe tourschema. Eerder werd al bekend dat het viertal op o.a. Roskilde en Rock Werchter zal spelen.

Kwa stijl zit deze tussen hardcore en de metal in en is door haar diverse invloeden niet makkelijk in een genre in te delen.

Wil of ga jij naar Fields Of Rock en/of Graspop 2007? Laat dit dan weten via je Agendainfo
volgend nieuwsbericht
PaaspopZieuwent.14

WINNEN: 4X2 PAASPOP ZIEUWENTHeb jij geen zin in eieren zoeken het aankomende Paasweekend? Staat je hoofd...

April Fool28
vorig nieuwsbericht

1 APRIL: SERVICEKOSTEN IN JE BIL! We wisten dat de hele discussie rondom servicekosten gevoelig ligt bij...

REACTIES

Avatar generc
ma 02 apr 2007 12:22

generc pffffffffff nog meer beuken in de pit!

reactie score 0
report reactie
Avatar Obey-Your-Master
ma 02 apr 2007 12:45

Obey-Your-Ma.. opzig oud nieuws.. stond al 2 keer in Aardschok.. maar toch leuk dat het nu bekend is XD niet echt mn favo bandje maar als het schema het toelaat ga ik het wel even bekijken..!

reactie score 0
report reactie
Avatar Thrash_Legion
ma 02 apr 2007 12:52

Thrash_Legion Welke dag??

reactie score 0
report reactie
Avatar Marz667
ma 02 apr 2007 12:56

marz667 June 16

reactie score 0
report reactie
Avatar CalibanFan
ma 02 apr 2007 12:56

CalibanFan leuk mastodon op graspop:D

reactie score 0
report reactie
ma 02 apr 2007 13:11

Pausmobiel Hmm, leuk nieuws.
Misschien ff checken, niet echt zooon grote fan van hun werk

reactie score 0
report reactie
Avatar Spike13
ma 02 apr 2007 13:32

Spike13 Alweer een band die in 2005 op F.O.R. stond.

reactie score 0
report reactie
Avatar ErikLuyten
ma 02 apr 2007 13:37

punkr op Lola was het nogal knallen, maar niet echt goed optreden. oren suisde in ieder geval nog lang na (zelfs met oordopjes in )

reactie score 0
report reactie
Avatar MotherPuncher
ma 02 apr 2007 14:15

MotherPuncher Eindelijk bevestiging (op zich was 2x Aardschok wel een aardige bevestiging natuurlijk, maar toch)...Mijn favo band!! Dat wordt weer los gaan op MotFA, enz..m/

reactie score 0
report reactie
Avatar MotherPuncher
ma 02 apr 2007 14:15

MotherPuncher Eindelijk bevestiging (op zich was 2x Aardschok wel een aardige bevestiging natuurlijk, maar toch)...Mijn favo band!! Dat wordt weer los gaan op MotFA, enz..m/

reactie score 0
report reactie
Avatar Sabbath
ma 02 apr 2007 14:26

Sabbath Nice, op Lowlands was et inderdaad eigenlijk alleen maar heel hard. Maarja daar hou ik wel van hehe.

reactie score 0
report reactie
ma 02 apr 2007 19:26

Mjoah Wist het al, maar WHOHOO!

reactie score 0
report reactie
ma 02 apr 2007 19:55

lodi Hun laatste album vond ik iets minder maar live zijn ze absoluut een van de betere bands

reactie score 0
report reactie
Avatar Bert
ma 02 apr 2007 20:22

Bert Ga ze voor de 11e keer zien op Werchter maar waar blijven de clubshows????

reactie score 0
report reactie
Avatar RoelnRoll
di 03 apr 2007 12:53

RoelnRoll lekker beuken in de pit muwhaha

reactie score 0
report reactie
di 03 apr 2007 13:58

Squix leuke zaterdag dan, heel misschien een dagkaartje doen. vind het nog steeds veel geld...

reactie score 0
report reactie
Avatar Obey-Your-Master
di 03 apr 2007 16:03

Obey-Your-Ma.. @Squix; 69 pleuro voor deze line-up is toch best te doen..??;)

reactie score 0
report reactie
Avatar darkjustice-drummer
di 03 apr 2007 18:39

darkjustice-.. aaargh ik heb zoooooooooon fucking zin in FoR;)

reactie score 0
report reactie
Avatar Obey-Your-Master
di 03 apr 2007 22:02

Obey-Your-Ma.. ja yoshja.. ik ook XD

reactie score 0
report reactie
Avatar darkjustice-drummer
wo 04 apr 2007 08:18

darkjustice-.. hehe

reactie score 0
report reactie
Avatar 7WORDS
wo 04 apr 2007 08:50

7WORDS ha, die wilde ik al een tijdje live zien. Gruwelijk :D

reactie score 0
report reactie
wo 04 apr 2007 11:17

Squix @ Obey-Your-Master: als het je enige festival zal zijn, dan wel ja;)

reactie score 0
report reactie
Avatar MaStUrBaTiOn
wo 04 apr 2007 11:22

MaStUrBaTiOn Wordt toch echt wel een x tijd dat ze met wat meer METAL komen en niet van die metalcorebandjes e.d. Cannibal Corpse, Brutal Truth of zoiets zou erg welkom zijn...

reactie score 0
report reactie
Avatar RoelnRoll
wo 04 apr 2007 15:22

RoelnRoll kwamen the bodom kindertjes maar...xD

reactie score 0
report reactie
Avatar RoelnRoll
wo 04 apr 2007 15:24

RoelnRoll kwamen the bodom kindertjes maar...xD

reactie score 0
report reactie
wo 04 apr 2007 19:24

lodi masturbation,wat betreft brute metal heb je helemaal gelijk.Ik mis deathmetal(Morbid Angel,Dying Fetus,Behemoth)blackmetal(Emperor,Immortal,Satyricon)Wat betreft die metalcore bandjes praat je poep,er zijn voor F.O.R. nu 26 bands bevestigd waaronder 2 metalcore bands!!(Hatebreed,Walls Of Jericho)Zoveel is dat dus niet.

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?