nieuws: Nieuwe namen Dauwpop

print
mail to friend
Door dubbedub op 24 januari 2008 - 16:02 Dauwpop festival logo 2003 Vandaag zijn er nieuwe namen voor Dauwpop 2008 bekend gemaakt! Ook Racoon, Voicst en DJ Jean zullen op deze dag optreden. Verder zullen Giel Beelen (3FM) en Patrick Kicken (Veronica) een DJ Set geven.

Minder goed nieuws is dat After Forever, vanwege de gezondheid van de gitarist, al hun optredens heeft afgezegd. Ze komen dus ook niet op Dauwpop, maar er wordt druk gezocht naar een waardige vervanger.

Binnenkort volgt meer nieuws over het programma van Dauwpop. We houden je uiteraard op de hoogte!

Kaarten voor Dauwpop zijn 32,50 euro en zijn nu in de voorverkoop. Vanaf 26 januari kan je ook terecht bij lokale voorverkoop adressen voor je ticket. Voor de lijst met adressen moet je naar de Dauwpop Website gaan.
volgend nieuwsbericht
foto

FOTO'S EN VIDEO'S UITGELICHT DEEL 7Zoals jullie al eerder hebben kunnen lezen, heeft ex Festivalinfo fotograaf...

Festivalinfo / Podiuminfo / Agendainfo awards21
vorig nieuwsbericht

EERSTE AGENDAINFO AWARDS UITGEREIKT Wij van het Festivalinfo / Podiuminfo / Agendainfo team zijn druk door het...

REACTIES

Avatar Miesjel
do 24 jan 2008 16:22

Miesjel Racoon en Voicst zie ik al op Paaspop, de rest hoeft van mij niet..

reactie score 0
report reactie
Avatar CalibanFan
do 24 jan 2008 16:30

CalibanFan jammer van After Forever

reactie score 0
report reactie
Avatar chillmusic
do 24 jan 2008 16:40

chillmusic racoon en voicst, chill! :D

reactie score 0
report reactie
Avatar eisenherz
do 24 jan 2008 16:42

eisenherz Voicst kan ik niet vaak genoeg live zien <3!

reactie score 0
report reactie
Avatar eisenherz
do 24 jan 2008 16:47

eisenherz En minder goed nieuws noemen ze dat after forever niet komt? Voor mij is dat goed nieuws hehe :D! Een nieuwe headliner dan maar <3?

reactie score 0
report reactie
Avatar Obey-Your-Master
do 24 jan 2008 16:47

Obey-Your-Ma.. hm heel misschien dat ik hier heenga.. alleen vanwege DevilDriver.. voor de rest komt dr nix ja.. xD teminste.. niet wat mij aanspreekt!

reactie score 0
report reactie
Avatar Musiquefreak
do 24 jan 2008 17:07

Musiquefreak Miesjel schreef:
Racoon en Voicst zie ik al op Paaspop, de rest hoeft van mij niet..


Indeed ^^

reactie score 0
report reactie
Avatar jos_theboss22
do 24 jan 2008 18:24

jos_theboss22 ik snap toch echt niet hoe ze die combinaties toch elk jaar weer bedenken.

reactie score 0
report reactie
Avatar Henkendehenk
do 24 jan 2008 19:00

Henkendehenk Ik vind het maar een rare line-up. Dries Roelvink, DJ Jean en Devildriver op 1 festival:S nouja ben er waarschijnlijk niet bij

reactie score 0
report reactie
Avatar morealin
do 24 jan 2008 19:16

morealin Hmmm Ben blij dat After Forever er niet is.. Kunnen ze weer iets beters voor in de plaats nemen... De rest is wel ok.. Al heb ik alles wel al een keer gezien....

reactie score 0
report reactie
Avatar adgertic-Z4
vr 25 jan 2008 12:12

adgertic-Z4 DJ Jean.... leeft die nog?
Verder wel aardig maar nog niet echt spektakel...

reactie score 0
report reactie
Avatar Rockolinde
vr 25 jan 2008 13:21

Rockolinde Beetje jammer van After Forever. Maar ja, als Schandmaul maar blijft staan is het goed ^^
Racoon en Voicst, mooie namen trouwens.

reactie score 0
report reactie
Avatar hell-awaits-you
vr 25 jan 2008 15:55

hell-awaits-.. Obey-Your-Master schreef:
hm heel misschien dat ik hier heenga.. alleen vanwege DevilDriver.. voor de rest komt dr nix ja.. xD teminste.. niet wat mij aanspreekt!


En teregt DEVILDRIVER maar er zijn nog wel dinge waar je om kan lache zoals DJ jean en Jeroen Van De boom gelukig geen after forever die heb k al 3x gezien ofzo en vind het niks aan

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?