nieuws: Opeth op Symforce Festival te 013

print
mail to friend
Door Marz667 op 11 maart 2008 - 09:08 Opeth De tweede editie van Symforce - Europa’s belangrijkste indoor prog-evenement- staat reeds in de steigers. Op zaterdag 23 augustus 2008 zullen in ieder geval de gedroomde headliner Opeth, Pain of Salvation, Textures en Alquin te zien zijn.

De komende maanden zullen er nog zes verrassende namen aan het affiche worden toegevoegd. Opeth en Pain Of Salvation spelen een complete set.

Wil of ga jij naar dit festival? Laat dit dan weten via je Agendainfo!
volgend nieuwsbericht
wacken2008.jpg15

'WACKEN OPEN AIR VERKOOPT BINNENKORT UIT'Naast Pinkpop durft nu ook Wacken Open Air (W:O:A) te bluffen. Het grootste...

Alicia Keys5
vorig nieuwsbericht

ALICIA KEYS EN HERBIE HANCOCK OP NORTH SEA JAZZ Alicia Keys en Herbie Hancock spelen dit jaar op het North Sea Jazz...

REACTIES

Avatar MetalTuupLimburg
di 11 mrt 2008 10:11

MetalTuupLim.. Mooi natuurlijk, maar volgens mij zijn dit dezelfde bands die al heel lang vast staan.

reactie score 0
report reactie
Avatar BasP
di 11 mrt 2008 10:11

Wrong The Watch, Magic Pie en Kriminal Hammond Inferno zijn al drie van die zes namen. Maar 50 euro hiervoor neerleggen? Opeth zie ik wel op een festival!

reactie score 0
report reactie
Avatar Meaufeau
di 11 mrt 2008 11:17

Meaufeau Opeth zie ik wel gewoon op Graspop. Ik had ze eigenlijk het liefst in een kleinere zaal als de Melkweg of Tivoli gezien. Pain Of Salvation en Textures zijn ook wel leuk, maar 50 euro vind ik toch net even iets te duur.

reactie score 0
report reactie
Avatar ik-hier?
di 11 mrt 2008 13:13

ik-hier? leuke line up maar aan de prijs is het wel, hoop op nog een grote naam en dan is het het geld ooknog meer waard.

reactie score 0
report reactie
Avatar Bert
di 11 mrt 2008 13:50

Bert Ik zou hier graag bij willen zijn maar ik vertrek die dag naar Londen. Gelukkig zie ik Opeth al op Rock am Ring en Graspop.

reactie score 0
report reactie
Avatar jos_theboss22
di 11 mrt 2008 14:47

jos_theboss22 opeth en de textures wil ik nog wel een keer zien maar niet voor 50 euro

reactie score 0
report reactie
Avatar Nouk_i
di 11 mrt 2008 17:23

Nouk_i Oh nice! als ik wat centjes over heb ga ik dr zkr weten wel heen!!

reactie score 0
report reactie
Avatar tbeest
do 03 apr 2008 21:46

tbeest Bruut!

reactie score 0
report reactie
Avatar tbeest
wo 16 apr 2008 13:02

tbeest Voor die prijs zie je wel Opeth en Pain of Salvation met een volledig concert las ik ergens.

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?