nieuws: Schandmaul niet op Dauwpop

print
mail to friend
Door bas.assink op 18 april 2008 - 20:54 Dauwpop festival logo 2003 De Duitse band Schandmaul heeft haar optreden op het Dauwpop festival in Hellendoorn moeten afzeggen.

Schandmaul stond op het festival gepland om 11.30 uur. De band geeft echter de avond ervoor een concert in het Duitse Stuttgart en geeft aan dat het logistiek niet haalbaar is om de dag erna zo vroeg te spelen op Dauwpop.

Of er nog een vervanger komt voor Schandmaul, is nog niet bij ons bekend.
volgend nieuwsbericht
Dour 20085

DOUR: GOLDFRAPP, ALTER EGO, ARID EN VEEL MEERVerrassend nieuws van het Dour Festival. Het festival heeft namelijk...

Zwarte Crosssss158
vorig nieuwsbericht

ALLOCHTONEN GRATIS ENTREE OP ZWARTE CROSS 2008 Onder het motto “Was heel Nederland maar zo gezellig!” trekt het Zwarte Cross...

REACTIES

vr 18 apr 2008 21:27

Pausmobiel Fijn geregeld!

reactie score 0
report reactie
Avatar camej
vr 18 apr 2008 22:07

camej wat hebben die artiesten het toch zwaar...

reactie score 0
report reactie
Avatar Rockin_Ant
vr 18 apr 2008 22:41

Rockin_Ant Hoe moeilijk is het om ze wat later in te plannen ook...

reactie score 0
report reactie
Avatar CalibanFan
vr 18 apr 2008 23:42

CalibanFan aah jammer, is wel een leuke band overigens

reactie score 0
report reactie
Avatar tezzatjuh
za 19 apr 2008 10:44

tezzatjuh hadden ze daar niet eerder rekening mee kunnen houden?
wat een slechte planning

reactie score 0
report reactie
Avatar Cam
za 19 apr 2008 13:19

Cam Ik vind het slecht dat de band zich dit nu pas bedenkt. Het schema is echt al wel een tijdje bekend...

reactie score 0
report reactie
Avatar jos_theboss22
za 19 apr 2008 14:09

jos_theboss22 en ik vond het programma voor dit jaar al slecht het wordt alleen maar erger.

reactie score 0
report reactie
Avatar scarykidsx
za 19 apr 2008 16:54

scarykidsx jee gaat lekker he met dauwpop, eerst after forever niet, en daarna BFMV en nu schandmaul niet.

reactie score 0
report reactie
Avatar Kelvin
za 19 apr 2008 20:49

Kelvin Kan de band wel begrijpen, als je opeens later een aanbieding krijgt om ergens s'avonds te spelen ipv op een festival heel erg vroeg waar dan nog bijna niemand is. En je moet een keuze maken zal dit ook mijn keuze zijn.

Aan andere kant vind ik het ook weer slecht, je gaat iets aan met een festival en dan moet je dat ook nakomen wat voor aanbiedingen je daarna ook krijgt.

reactie score 0
report reactie
Avatar sylly
zo 20 apr 2008 12:26

sylly slappe hap weer!
Moke treedt gewoon 2x per dag op in verschillende provincies, zoals 5 Mei weer het geval en op 28 Juni..

reactie score 0
report reactie
Avatar Obey-Your-Master
zo 20 apr 2008 13:16

Obey-Your-Ma.. nu Volbeat en Devildriver nog en dan is er echt helemaal niks meer over voor de metalliefhebber!! alles zegt af xD

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?