nieuws: Line-up Beatstad festival bekend

print
mail to friend
Door Emma op 03 mei 2010 - 17:15 Beatstad Het programma voor de zesde editie van Beatstad Festival in Den Haag is vandaag bekend gemaakt. Op zaterdag 28 augustus zal Anouk een optreden op het Malieveld verzorgen. Samen met Di-rect, Waylon, Caro Emerald en ReBelle zal zij het feestelijk het festivalseizoen afsluiten.

Beatstad is een sinds 2005 jaarlijks terugkerend Nederlands openluchtconcert op het Haagse Malieveld. Vorig jaar waren o.a. Keane, VanVelzen en Miss Montreal op het festival te zien.

Kaartverkoop gaat zaterdag 8 mei om 10.00 uur van start via de website van het festival en de verkoopkanalen van TicketService Nederland. Kaarten kosten €25,00 (excl. servicekosten).
volgend nieuwsbericht
mysterynews.jpg

EERSTE NAMEN MYSTERY LAND 2010Gister zijn de eerste namen voor Mystery Land, het oudste dancefestival van...

3fm_news9
vorig nieuwsbericht

MAKEBELIEVE WINT OPTREDEN OP SZIGET De Nederlandse band MakeBelieve mag in augustus optreden op het...

REACTIES

Avatar Megalomaniac
ma 03 mei 2010 17:40

Megalomaniac Minste line-up van de afgelopen jaren

reactie score 0
report reactie
Avatar Language
ma 03 mei 2010 18:19

Language Ze moeten voor mij ook met een heeel goede line-up komen wil ik er nogmaals heengaan. Jaren geleden wel geweest maar de organisatie en sfeer is er in mijn ogen dramatisch...

reactie score 0
report reactie
Avatar Megalomaniac
ma 03 mei 2010 18:30

Megalomaniac Allemaal hagenezen he;) Ik ben dan altijd op Westerpop in Delft veeeeeeeeeeel gezelliger

reactie score 0
report reactie
Avatar Haario
ma 03 mei 2010 19:05

Haario Lol schraal

reactie score 0
report reactie
Avatar TEUNNN
ma 03 mei 2010 19:32

TEUNNN Dit heeft me dus altijd al kut geleken. Vooral omdat er altijd maar zo weinig bandjes spelen en nooit veel soeps, dingen die je op elk klein kutfestival om de hoek wel een keer kan zien, behalve de hoofdact. Maar wat heb je nou aan Pink, Anouk en Keane?

reactie score 0
report reactie
Avatar frannyver
ma 03 mei 2010 20:47

frannyver Wat een slechte line-up!

reactie score 0
report reactie
Avatar kuifje
ma 03 mei 2010 20:54

kuifje Megalomaniac schreef:
Minste line-up van de afgelopen jaren

Volledig mee eens ! Ik ben een groot Anouk fan maar zie haar binnenkort al 2x in het Westerpark. En dan Di-Rect en Caro Emerald...wat triest, waren op Koninginnenach allebei gratis te zien.

reactie score 0
report reactie
Avatar kuifje
ma 03 mei 2010 21:03

kuifje TEUNNN schreef:
Dit heeft me dus altijd al kut geleken. Vooral omdat er altijd maar zo weinig bandjes spelen en nooit veel soeps, dingen die je op elk klein kutfestival om de hoek wel een keer kan zien, behalve de hoofdact. Maar wat heb je nou aan Pink, Anouk en Keane?

Beatstad is een prima festival aan een zeer aantrekkelijke prijs. Al valt het dit jaar wel erg tegen. Had toch een internationale artiest verwacht...

reactie score 0
report reactie
Avatar Lukas(:
ma 03 mei 2010 22:13

Lukas(: voor zo'n line up mag je je schamen als festival !

wel een mooie prijs :P
als ik moest kiezen zou ik hierheen gaan ipv westerpark want dat is volgens mij een stuk duurder en dan heb je alleen anouk

reactie score 0
report reactie
Avatar fanintoflames
di 04 mei 2010 00:18

fanintoflames Hmm, geen line-up waar ik warm voor loop.

reactie score 0
report reactie
Avatar DeBunker
di 04 mei 2010 11:50

DeBunker frannyver schreef:
Wat een slechte line-up!

Dit komt wel meteen sarcastisch over met die ubervrolijke avatar van je. ;-)

reactie score 0
report reactie
Avatar ErikLuyten
di 04 mei 2010 12:09

punkr Het festivalseizoen afsluiten? Volgens mij is daarna nog o.a. Appelpop, ennehh,, Incubate? ;-)

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?