Drie nieuwe namen Arrow Rock Festival

Door op 13 maart 2007 - 18:21 1 Organisator Mojo heeft drie nieuwe namen bekend gemaakt voor het Arrow Rock Festival in Biddinghuizen:
De bebaarde 'non nonsense rock and rollers' van
ZZ Top, ex-Supertramp zanger Roger Hodgson en coverband The Australian Pink Floyd Show.

Hiermee zijn er van de 13 optredende artiesten nu 11 bekend.
De overige twee bands zullen volgens Mojo snel naar buiten worden gebracht. Op het eendaagse festival is traditiegetrouw ook een camping aanwezig, maar het avondprogramma voorafgaande aan het festival vervalt dit jaar.



Tent9

DIVERS FESTIVALNIEUWS (OA. ROCK WERCHTER)Op de site van de coverband The Australian Pink Floyd Show valt te lezen...

dour2007_mooi.jpg7

DROPKICK MURPHYS EN MEER OP DOUR! Dour Festival heeft vandaag wederom nieuwe namen aan het programma...

REACTIES

Avatar Obey-Your-Master
di 13 mrt 2007 18:47

Obey-Your-Ma.. ik wou eigenlijk gaan maar.. ik denk dat ik maar een jaartje Arrow oversla..=S vorig jaar hadden ze Roger Waters er staan.. nu een coverband ervan.. geeft het niveau wel aan denkik.. die laatste 2 namen moeten wel heel gaaf zijn wil ik er nog heen gaan!!

 0
Avatar Rockin_Ant
di 13 mrt 2007 18:49

Rockin_Ant Was en super blij met mn kaartje en word steeds blijer:D:D:D

 0
Avatar eisenherz
di 13 mrt 2007 19:01

eisenherz @ obey: aerosmith staat er.. dat is de ticketprijs wel waard lijkt me.

 0
Avatar Kwikkie
di 13 mrt 2007 19:13

Kwikkie die line-up is nu al ultimate-te-wayo,
en dit is weer een hele andere pink floyd show (de beste pf-coverband ter wereld) zeggen ZE!

 0
Avatar 2410marc
di 13 mrt 2007 20:03

2410marc ZZ Top!!!! Zien.

 0
Avatar Obey-Your-Master
di 13 mrt 2007 20:16

Obey-Your-Ma.. @eisenherz; ja aerosmith is dan ook de enige band die ik wil zien.. ik had meer van arrow verwacht.. ik denk dat ik maar een dagje Graspop ga..;) dat is aerosmith en meer goeie bands..!

 0
Avatar Anamatronic
di 13 mrt 2007 20:26

Anamatronic ZZ top !!! Super :D:D

 0
Avatar eisenherz
di 13 mrt 2007 20:38

eisenherz @ obey; ja, sirenia en blind guardian (L)! maar ik zie mezelf nog niet zo gauw voor naar belgie reizen (als tukker is het dan eenvoudiger om wat duitse festivals mee te pikken dan belgische).

 0
Avatar Obey-Your-Master
di 13 mrt 2007 21:18

Obey-Your-Ma.. @eisenherz; tsja als drentenaar ook;) maar Aerosmith was het toch waard..? XD en ik zou er wel voor naar belgie reizen want die dag spelen ook Sabaton, Grave Digger, Vader, Celtic Frost en Thin Lizzy=)

 0
Avatar Soeperman87
di 13 mrt 2007 21:25

Soeperman87 Thin Lizzy speelt ook op Arrow Rock Festival...

 0
Avatar wishmaster
di 13 mrt 2007 21:26

wishmaster Fuck fuck fuck! Nu moet ik kiezen tussen John Fogerty, Bospop en Roger Hodgson, Arrow.

 0
Avatar eisenherz
di 13 mrt 2007 21:30

eisenherz @ obey: Tjah ik vind alleen sirenia en blind guardian voor de rest leuk van de Graspop line-up. Daarvoor ga ik niet naar belgie afreizen als aerosmith ook gewoon in nederland komt. Verwacht min of meer trouwens dat arrow nog wel wat leuke namen bekend gaat maken.

 0
geen avatar
di 13 mrt 2007 21:41

Pausmobiel ZZ Top is natuurlijk wel erg vet!

 0
Avatar Obey-Your-Master
di 13 mrt 2007 22:04

Obey-Your-Ma.. @eisenherz; daar hebben ze dus nog maar 2 kansen voor.. maar ik denk eiglijk dat de opkomst relatief klein zal zijn.. ik vind het ook de minste line-up ooit van Arrow... maja.. ik ga voor Graspop denkik ja..!

 0
Avatar eisenherz
di 13 mrt 2007 22:14

eisenherz we zullen zien :)!

 0
Avatar horned_reaper
wo 14 mrt 2007 00:23

horned_reaper OMFG !!!!! Roger Hodgson is echt 1 van de beste zangers ooit.
erg jammer dat ik hem moet missen :(

 0
Avatar wishmaster
wo 14 mrt 2007 09:10

wishmaster Heb je helemaal gelijk in!

 0
Avatar niesl2
wo 14 mrt 2007 10:44

niesl2 hehe ZZ Top, ik dacht dat die ondertussen wel een keertje gestopt waren :P

 0
Avatar Reinaud
wo 14 mrt 2007 21:05

Reinaud wat zit iedereen te zeuren! ik bedoel, ZZ top ? dé starters van de vette rock? x) dat kan je tog niet missen :P ik geef toe, de rest van de line up is niet echt geweldig.. maar ZZ top rockt =)

 0
Avatar eisenherz
wo 14 mrt 2007 21:24

eisenherz ZZ-top boeit mij ook echt geen ene fuck. Steve vai, aerosmith, toto, scorpions <3. Voor die acts ga ik er heen.

 0
Avatar Obey-Your-Master
do 15 mrt 2007 15:22

Obey-Your-Ma.. @Reinaud: ik vin ZZ Top ook egt geen interesante naam.. Aerosmith en Thin Lizzy! dat zijn de beste name van de line-up.. oftewel: jammer dat 2 van de 11 leuk zijn!!

 0
Avatar kaaskop
do 15 mrt 2007 17:20

kaaskop Mijn pa gaat er heen ik zou er wel heen wille als de dire straits kwamen

 0
Avatar Rockin_Ant
ma 19 mrt 2007 10:53

Rockin_Ant Lijkt me sterk dat de Dire Straits komen, zou denk ik niet lukken voor die 70 eurie

 0

REAGEREN

REAGEREN?