Meer namen voor 5 Days Off 2007

Door Marz667 op 18 april 2007 - 12:32 1 Van woensdag 4 tot en met zondag 8 juli 2007 vindt in Amsterdam de zevende editie plaats van het vooraanstaande festival voor elektronische muziek en aanverwante kunstvormen: 5 Days Off.

De eerste namen zijn Dr. Lektroluv, Goose, !!!, Tiga, Dizzee Rascal,
Trentemøller (live), DJ Shadow & Cut Chemist, Miss Kittin, Richie
Hawtin, Pendulum,
en Ricardo Villalobos & Luciano.

Festivalinfo weet ook dat Alloy Mental, Dizzee Rascal, DJ Sandrien,
Dominik Eulberg, Nid & Sancy, Steffi, Tiefschwarz
en Vitalic op 5 Days Off speelt.

Eerder werd ook Daft Punk al bekend gemaakt, die het vijf dagen
durende festival opent in de Heineken Music Hall.



Metropolis Festival11

EERSTE NAMEN METROPOLIS FESTIVALOp zondag 1 juli zal het Metropolis Festival plaatsvinden in het Zuiderpark...

recensieplaatje2

RECENSIES: RADIOHEAD, GABRIEL RIOS, THE WATERBOYS, ... Ook de afgelopen weken werden weer diverse cd's gerecenseerd op...

REACTIES

Avatar Tiny_Dancer
wo 18 apr 2007 12:56

Tiny_Dancer alleen Goose is voor mij al genoeg :) Maar de rest klinkt ook niet verkeerd!

 0
Avatar vacuii
wo 18 apr 2007 13:06

vacuii leuke namen! ik wil wel, voor !!!, goose, miss kitten, nid & sancy, dr. lektroluv en vitalic. al bekend hoe duur het is?

 0
Avatar Mr_Escapade
wo 18 apr 2007 13:20

Mr_Escapade aiaiai, cut chemist en pendulum, dizzee rascal en dj shadow. pfoe, niet alles spreekt me evenveel aan maar hier wil ik best een of twee dagen off voor nemen!

 0
Avatar haarbal
wo 18 apr 2007 13:56

haarbal wat een heerlijke namen, kijken of ik mensen kan overtuigen om mee te gaan

 0
Avatar Soeperman87
wo 18 apr 2007 15:01

Soeperman87 Nid & Sancy waren Een van de betere acts op Paaspop Schijndel laatst.

 0
Avatar WiWaWie
wo 18 apr 2007 15:26

WiWaWie Miss Kittin, leukleuk :)

 0
Avatar Marz667
wo 18 apr 2007 16:39

Marz667 Miss Kittin is alleen leuk als ze samen met The Hacker een set doet, zo'n dj-set doet me nooit zoveel.. Pendulum zal/mag ook wel weer op Dour komen :)

 0
Avatar Miesjel
wo 18 apr 2007 17:58

Miesjel Dr. Lektroluv, Tiga, en Pendulum zijn zeer mooie namen!
Ik hoop dat er snel bekend gemaakt wordt welke artiesten wanneer draaien..

 0
Avatar Until My End
wo 18 apr 2007 20:23

Until My End Tiga, Dizzee Rascal én Pendulum!

 0
Avatar CalibanFan
wo 18 apr 2007 20:45

CalibanFan lijkt me wel leuk om een keer mee te maken

 0
Avatar UniSo1
wo 18 apr 2007 22:10

UniSo1 d.i.m.
zen ze vergeten te melden!

 0
Avatar 7WORDS
do 19 apr 2007 10:39

7WORDS klinkt heel erg gezellig allemaal maar ben er denk ik niet bij..

 0
Avatar Huxley
do 19 apr 2007 14:35

Huxley Dizzee Rascal en Miss Kittin :D Ik ben er bij!

 0
Avatar Chimey
vr 20 apr 2007 13:16

chimey Niet mis!

 0

REAGEREN

REAGEREN?