Welle:Erdball bevestigd voor Lowlands

Door Soeperman87 op 21 mei 2007 - 12:39 De Duitse industrial/electropop sensatie Welle:Erdball is door de organisatie van Lowlands bevestigd. Vorig jaar was de de act nog een van de hoogtepunten op Summer Darkness, en nu reizen ze maar al te graag af naar Biddinghuizen. Anschauen?

Er gaan geruchten over de komst van diverse bands, maar we wachten eerst de geruchten af alvorens we een nieuwsbericht besteden aan nieuw bevestigde acts.

Wil of ga jij naar Lowlands maar staat het nog niet in je Agendainfo? Doe dit dan hier ! De line-up van Lowlands is terug te vinden in het overzicht: Lowlands 2007



roskilde21

WINNEN: 2X2 ROSKILDE KAARTENRoskilde is het grootste festival van Denemarken en één van de grootste van...

Pinkpop 2007 logo32

WINNEN: 4 PINKPOPKAARTEN MAANDAG De wedstrijd is afgelopen. De tickets zijn onderweg naar de winnaars....

REACTIES

Avatar 7WORDS
ma 21 mei 2007 13:01

7WORDS tof, ik ga ze zeker even beluisteren op youtube maar ik ben er iig bij :D

 0
Avatar Soeperman87
ma 21 mei 2007 13:11

Soeperman87 De eerste (echt) goede naam voor Lowlands!

 0
Avatar Nocturna
ma 21 mei 2007 15:11

Nocturna hmm damn.. lkkre naam, welle erdball was echt top op SD;)

 0
Avatar jos_theboss22
ma 21 mei 2007 15:31

jos_theboss22 nog nooit van gehoord

 0
Avatar Thy_Afiag
ma 21 mei 2007 22:42

Thy_Afiag Nooit van gehoord... Maar klinkt wel ok...

 0
Avatar BasP
ma 21 mei 2007 23:22

Wrong Welle:Erdball gaat er waarschijnlijk voor zorgen dat ik dit jaar voor het eerst naar Lowlands ga.

 0
Avatar Mickytjuh
di 22 mei 2007 11:22

Mickytjuh Welle:erdball is echt geweldig, ga ook zeker een kijkje nemen!!!

 0
Avatar niesl2
di 22 mei 2007 19:53

niesl2 wel vaker van gehoord, toch maar eens uitchecken dan. go lowlands!

 0
Avatar eric_maiden
di 22 mei 2007 22:22

eric_maiden nooit van welle:erdball gehoord

 0
Avatar eleison
wo 23 mei 2007 10:27

eleison OH YEAH!

 0
Avatar Blackie
wo 23 mei 2007 13:51

Blackie Weer een leuke naam ^ ^ hopelijk ergens midden in de nacht goeie sfeer

 0
Avatar Ninni_
zo 27 mei 2007 22:35

Ninni_ Oh yeah heerlijk!!
Baalde al zo dat ik niet naar hun concert kon tijdje terug..

Lang leve Lowlands!

 0

REAGEREN

REAGEREN?