Racoon op Pinkpop

Door Magali op 10 januari 2008 - 15:02 1 De zanger van Racoon heeft tijdens de Coen en Sander Show op 3FM bevestigd dat de band op Pinkpop zal staan. Dit is de vierde band die bekend is gemaakt voor deze editie van Pinkpop.
De al eerder bekend gemaakte bands zijn Rage Against The Machine, Metallica en Foo Fighters.

De voorverkoop begint op 16 februari om 10.00 uur bij de bekende voorverkoopadressen.



Bevrijdingsfestival18

NAMEN VAN DE AMBASSADEURS BEVRIJDINGSFESTIVALSElk jaar op 5 mei vieren wij onze vrijheid. Het Nationaal Comite 4 en 5 mei...

Tivoli Logo7

POPPODIUM TIVOLI HEEFT PLANNEN VOOR BUITENFESTIVAL Het gaat goed met poppodium Tivoli in Utrecht, al drie jaar op rij maakt de...

REACTIES

Avatar camej
do 10 jan 2008 15:13

camej het word steeds beter..

 0
Avatar ErikLuyten
do 10 jan 2008 15:25

punkr Hij heeft het niet letterlijk gezegd, maar er kan wel vanuit gegaan worden dat hij Pinkpop bedoelde.. overigens, ik zat er niet op te wachten

 0
Avatar Magali
do 10 jan 2008 15:28

Magali Het schijnt nieuws te moeten zijn:p

 0
Avatar limma
do 10 jan 2008 15:32

limma Ik lees op graz.nl dat hij het (volgens hnk) later wel bevestigd heeft dat het om pinkpop gaat.

 0
Avatar chillmusic
do 10 jan 2008 15:38

chillmusic chill, maar niet bijzonder...

 0
Avatar ErikLuyten
do 10 jan 2008 15:42

punkr limma schreef:
Ik lees op graz.nl dat hij het (volgens hnk) later wel bevestigd heeft dat het om pinkpop gaat.
ja toen sander/coen zeiden: PINKPOP?! zei hij ja. maarja, nog officieus, geen officiele bevestiging. niet de 4e maar de 5e band die zegt op PP te staan trouwens, Moke (Meuk) stond al een tijdje terug in Metro.

 0
geen avatar
do 10 jan 2008 15:44

Tommy1205 Racoon?? hmm ik heb ze al es un keertje gezien. Wel mooie liedjes. Maar Pinkpop???

Moke wordt trouwens ook steeds meer genoemd overal

 0
Avatar Magali
do 10 jan 2008 16:00

Magali Moke is nog nergens bevestigd....

 0
Avatar von Deich
do 10 jan 2008 16:07

von Deich Past ook schitterend in het rijtje: RATM - Metallica - Foo Fighters - Racoon

 0
geen avatar
do 10 jan 2008 16:45

Annne Editors en Moke net bevestigd op 3fm

 0
Avatar Magali
do 10 jan 2008 16:51

Magali dat was dus nog niet bevestigd toen ik dit stuk schreef :p

 0
Avatar CalibanFan
do 10 jan 2008 16:59

CalibanFan hmm een kleine tegenvaller, hopen op betere namen

 0
Avatar sadbuttrue
do 10 jan 2008 17:19

sadbuttrue Dat bedoelde ik dus, al dit soort matige (vind ik althans) bands tussen Metallica.. erg jammer dat Metallica op Pinkpop moet staan.

Ik ga toch maar niet. Ik zie ze hopelijk nog wel ergens anders.

 0
Avatar Littlecreep
do 10 jan 2008 17:44

Littlecreep RATM: Hell f*cking yeah
Metallica: Hell Yeah
Editors: Yeah
Foo Fighters: Joah
Moke: Mwoah
Racoon: Bleegh

 0
Avatar Jacqimo
do 10 jan 2008 18:02

Jacqimo editors ? dat zou pas vet zijn

 0
Avatar lunaflyer
do 10 jan 2008 18:27

lunaflyer fucking hell yeah!!!
editors live zijn geweldig!!!!

 0
Avatar Grumzz
do 10 jan 2008 18:33

Grumzz leuk ^^ als ik ga wordt t mn 3e x moke :D
en editors, foo's en RATM zijn ook vet :)
en racoon natuurlijk, al een keer gratis gezien (H) vind t niet erg om ze nog es te zien ^^

 0
Avatar bas.assink
do 10 jan 2008 18:41

bas.assink Wow. Dat wordt wel een hele goede lineup ondertussen!

 0
geen avatar
do 10 jan 2008 19:18

Meneervoorjou Wat een hollandse reacties lees ik weer veel zeg; 40 bands en dan nu al zeiken zeiken zeiken zeiken. alle 40 gaan ze je toch niet bevallen. Ga huilen als het je niet bevalt.

 0
Avatar sadbuttrue
do 10 jan 2008 20:06

sadbuttrue Meneervoorjou schreef:
Wat een hollandse reacties lees ik weer veel zeg; 40 bands en dan nu al zeiken zeiken zeiken zeiken. alle 40 gaan ze je toch niet bevallen. Ga huilen als het je niet bevalt.


Over zeiken gesproken :')

 0
Avatar zombie
do 10 jan 2008 20:12

zombie Het werd wel weer eens tijd voor goede en leuke Nederlandse band op Pinkpop. Nu Van Dikhout nog.

 0
Avatar Tim_pepper
do 10 jan 2008 20:30

Tim_pepper Editors? YES! Daar gaan we ckers heen!!

 0
Avatar funkmachine
do 10 jan 2008 20:47

funkmachine wordt steeds beter
racoon zeker relaxed op pinkpop om lekkr in t zonnetje te liggen met een biertje

 0
Avatar Criccle
do 10 jan 2008 23:40

Criccle Nou...daarvoor ga ik niet naar Pinkpop. Racoon komt me echt m'n neus uit sinds die nummers van hun kapot gedraaid zijn op de radio. Ik doe het wel met Paaspop, Groezrock en Rock Werchter.

 0
Avatar adgertic-Z4
vr 11 jan 2008 08:24

adgertic-Z4 Foo Fighters: YYYYYYEEEEEEEAAAAHHHHAAAA!!!!
RATM: OOOOEEEEHHHHHH!!!!!!
Metallica: Zeker wel!
Racoon: Yeah!
Editors: Alweer?
Moke: dank je, niet nog eens...

en verder zien we wel wie er nog bij komen... ik ben benieuwd.... Als er nog wat grotere namen bekend worden dan ga ik toch echt twijfelen... misschien ga ik dan wel ineens...

 0
Avatar jos_theboss22
vr 11 jan 2008 09:27

jos_theboss22 racoon wil ik nog wel es een keer zien, en over de editors en moke heb ik nog gelezen op andere siter maar de editors zou wel tof en moke heb ik een keer zien viel mij flink tegen.

 0
Avatar camej
vr 11 jan 2008 10:52

camej Het word echt steeds beter..XD

 0
Avatar Rockin_Ant
vr 11 jan 2008 10:52

Rockin_Ant Alter Bridge heeft zichzelf ook bevestigd(:

 0
Avatar skatestage
vr 11 jan 2008 11:06

skatestage Rockin_Ant schreef:
Alter Bridge heeft zichzelf ook bevestigd(:

bron?

 0
Avatar jos_theboss22
vr 11 jan 2008 11:30

jos_theboss22 Rockin_Ant schreef:
Alter Bridge heeft zichzelf ook bevestigd(:


waardan en dat zo is dan zal dat wel heel erg tof zijn

 0
Avatar RobZ
vr 11 jan 2008 12:23

Knoedel punkr schreef:
limma schreef:
Ik lees op graz.nl dat hij het (volgens hnk) later wel bevestigd heeft dat het om pinkpop gaat.
ja toen sander/coen zeiden: PINKPOP?! zei hij ja. maarja, nog officieus, geen officiele bevestiging. niet de 4e maar de 5e band die zegt op PP te staan trouwens, Moke (Meuk) stond al een tijdje terug in Metro.

Hier op Noorderslag wordt het nieuws door de tourmanager van Racoon bevestigd

 0
Avatar Rockin_Ant
vr 11 jan 2008 12:24

Rockin_Ant skatestage schreef:
Rockin_Ant schreef:
Alter Bridge heeft zichzelf ook bevestigd(:

bron?
Interview in de Metro van vandaag

 0
Avatar Rockin_Ant
vr 11 jan 2008 12:24

Rockin_Ant skatestage schreef:
Rockin_Ant schreef:
Alter Bridge heeft zichzelf ook bevestigd(:

bron?
Interview in de Metro van vandaag

 0
Avatar jos_theboss22
vr 11 jan 2008 12:40

jos_theboss22 ik hoop in ieder geval dat floggin molly ook nog komt. dan ben ik echt helemaal tevereden

 0
Avatar Huup
vr 11 jan 2008 12:51

Huup Kijk voor alles feiten en geruchten ook op http://pinkpop2008.blogspot.com

 0
Avatar Maurice
vr 11 jan 2008 14:28

Maurice Goeie namen voor Pinkpop Classic: Metallica, RATM en Racoon.

 0
Avatar SietseSmackBullys
vr 11 jan 2008 16:15

SietseSmackB.. Vet dat Moke komt zeg althans dat zullen ze zelf wel vinden en dat ze cool zijn en te gek en het beste wat Ned. op rockgebied te geven heeft. Bah, EIKELS

 0
Avatar Theule
vr 11 jan 2008 19:18

Theule Racoon is wel leuk:)
Moke mag wel thuisblijven van mij..
en Flogging Molly zou te gek zijn! :D

 0
Avatar Loes
vr 11 jan 2008 19:41

Loes Alter Bridge, Moke, Racoon, Foo Fighters....! Dat wordt zeker weer Pinkpop dit jaar =)

 0
Avatar Chimey
zo 13 jan 2008 19:14

Chimey Maurice schreef:
Goeie namen voor Pinkpop Classic: Metallica, RATM en Racoon.


Classic?

 0

REAGEREN

REAGEREN?