Eurosonic en Noorderslag uitverkocht

Door Everybody_Gets_Hurt op 25 november 2008 - 15:49 1 Eurosonic en het Noorderlslag-festival zijn helemaal uitverkocht. Het Noorderslag-festival dat op zaterdag 17 januari gehouden wordt was afgelopen vrijdag al uitverkocht. Nu is ook bekend dat het Eurosonic-festival op donderdag 15 en vrijdag 16 januari is uitverkocht. Nog nooit was het festival zo snel uitverkocht.



state-x

WINNEN 3X2 PASSE PARTOUT STATE-X NEW FORMS State-X New Forms ontstond in 2004 toen de twee Haagse festivals State-X...

KMFDM_news9

KMFDM, VNV NATION, COMBICHRIST E.A. OP... De echte wave/goth fans was het al opgevallen dat het Duitse festival...

REACTIES

Avatar laupie-666
di 25 nov 2008 16:06

laupie-666 Moeders kwam gister met kaartjes aanzetten, ik wist niet eens dat de vkk al was begonnen.. dus ben we blij:D

 0
Avatar Lienez
di 25 nov 2008 17:24

Lienez helaas, geen kaartje. Maar de line up is ook minder dan vorig jaar

 0
Avatar Obey-Your-Master
di 25 nov 2008 17:37

Obey-Your-Ma.. wauw dat verrast me wel.. wat een KUTlineup hebbe ze dit jaar zeg.. :S

 0
Avatar tessmillionaire
di 25 nov 2008 17:55

tessmilliona.. hmm.. ik wou eerst door you me at six naar eurosonic, maar de rest is vrij kut, en ik ga dus al in nijmegen naar ymas (:

 0
Avatar Nalu
di 25 nov 2008 22:45

Nalu ... hoe kun je zo bitchen op de line-up als-ie nog niet volledig is?
birdy nam nam heeft zichzelf op myspace bevestigd, maar staat ook nog niet op de site dus.

Vind het wel jammer dat ik niet kan gaan :(, dus als iemand zn kaartje wil doneren omdat het zgn. een kutline-up is - ik bied me aan!

 0
Avatar jtijhof68
di 25 nov 2008 23:07

jtijhof68 Jammer,iemand nog 4 kaarten voor de Noorderslag Zaterdag?

 0
Avatar Kelvin
wo 26 nov 2008 15:09

Kelvin Helaas niet Jtijhof,

Word voor mij de eerste keer en ik ben erg benieuwd hoe het daar is. Ga fijn 3 nachtjes slapen op een boot, en neem me fiets mee uit Haarlem zodat ik overal op tijd kan zijn :D

Succes met ergens nog kaartjes vinden.

 0
Avatar janooo
vr 28 nov 2008 09:26

janooo g*dverdeg*dver.......

 0

REAGEREN

REAGEREN?