Mötley Crüe, Marilyn Manson e.a. op Hellfest

Door Marz667 op 07 maart 2009 - 10:57 Mötley Crüe, Marilyn Manson, Machine Head, Soulfly, Cradle Of Filth, Down, Europe, Queensryche, Hatebreed, Suicidal Tendencies, Edguy, Papa Roach, Killing Joke, Kmfdm, Dragonforce, Mastodon, Pain Of Salvation, Nashville Pussy, Pain, Moonspell, Voivod, Buckcherry, Immolation, Vader, Asphyx, Skinless, Destroyer 666, Pig Destroyer, Brutal Truth, Backfire, Adx, Satan Jokers, Koritni, Hacride, Trepalium, Providence, Watertank en Squealer zijn toegevoegd aan de line-up van Hellfest.

Midden januari kwam het festival tevens met een grote lijst namen. Het feest barst los 19 t/m 21 juni in Clisson, Frankrijk.



pinkpop2009newss48

PINKPOP ZATERDAG UITVERKOCHTVanaf zaterdagochtend 10 uur was het mogelijk om kaarten te bestellen voor...

artquake2009.jpg

EERSTE NAMEN ARTQUAKE 2009 BEVESTIGD De eerste namen voor het gratis toegankelijke Artquake zijn bevestigd. Naast...

REACTIES

Avatar Jeriel
za 07 mrt 2009 11:34

Jeriel Nou nou, als dat nog wat inhoud voor Graspop kunnen er wat mooie namen bijkomen... Hopen!

 0
Avatar Primo-Victoria
za 07 mrt 2009 12:03

Primo-Victoria zo... Hellfest het toch echt wel de beste line up van alle festivals van 2009

 0
Avatar evile
za 07 mrt 2009 13:01

evile Klopt daarom ga ik er dit jaar weer heen.

 0
Avatar Obey-Your-Master
za 07 mrt 2009 13:42

Obey-Your-Ma.. Satan Jokers (H)

 0
Avatar Obey-Your-Master
za 07 mrt 2009 13:44

Obey-Your-Ma.. Primo-Victoria schreef:
zo... Hellfest het toch echt wel de beste line up van alle festivals van 2009


Bang Your Head wel eens bekeken?? ;)

okay, als je voor grote populaire bandjes gaat is dit inderdaad het beste.... haha

 0
Avatar OptimusPrime
za 07 mrt 2009 14:53

OptimusPrime gruwelijk, dit is egt een zieke lineup wie weet zal ik ooit nog eens naar Frankrijk afreizen :P

 0
Avatar Marz667
za 07 mrt 2009 15:06

Marz667 OptimusPrime schreef:
gruwelijk, dit is egt een zieke lineup wie weet zal ik ooit nog eens naar Frankrijk afreizen :P

+1

Het is alleen wel écht ver in Frankrijk, anders had ik het allang in overweging genomen.

 0
Avatar E-Clect-Eddy
za 07 mrt 2009 16:20

E-Clect-Eddy YEAH, Killing Joke weer op tour :-)

 0
Avatar Primo-Victoria
za 07 mrt 2009 16:43

Primo-Victoria het is wel ver weg voor mij is het 10 uur en 10 min rijden :P opzich nog wel de moeite waard

 0
Avatar Esje
za 07 mrt 2009 17:31

Esje wow...killing joke!!
maar inderdaad 'n eindje fietsen :D

 0
Avatar metalhead777
ma 09 mrt 2009 13:55

metalhead777 nee joh :O verdomd goeie line-up

 0

REAGEREN

REAGEREN?