Fall Out Boy zegt Lowlands af

Door fresh77 op 17 mei 2009 - 13:29 1 Vandaag meldt de organisatie van Lowlands dat Fall Out Boy toch niet komt. De band is gevraagd om met Blink 182 als support mee te gaan op tour. Hierdoor kunnen zij niet meer naar Biddinghuizen komen. De organisatie gaat op zoek naar goede vervanging.



parkpop2009.jpg10

FRONTMAN LIVE OP PARKPOPParkpop completeert vandaag haar programma. Met de komst van o.a. Ed...

wantijfestivalindoornewss.gif7

AFFICHE WANTIJPOP 2009 COMPLEET De organisatie van Wantijpop meldt vandaag dat de affiche compleet is. Yes-R...

REACTIES

Avatar henderik
zo 17 mei 2009 13:35

henderik Oh noes!

 0
Avatar Beuzel
zo 17 mei 2009 13:36

Beuzel Ik las het al ja.
Ik vind het niet zo erg, voor FOB kunnen ze veel vettere bands boeken.
Al snap ik goed dat mensen er verschrikkelijk van kunnen balen.

 0
Avatar dualcia
zo 17 mei 2009 13:42

dualcia FOB op tour met Blink?
Dat vind ik ook niet erg logisch bij elkaar passen...

 0
Avatar Chimey
zo 17 mei 2009 13:43

Chimey dualcia schreef:
FOB op tour met Blink?
Dat vind ik ook niet erg logisch bij elkaar passen...


Hoezo? Beide bands trekken toch een beetje dezelfde doelgroep aan hoor.

 0
Avatar Haario
zo 17 mei 2009 13:46

Haario Ik vind het wel jammer hoor.

 0
Avatar niejk
zo 17 mei 2009 13:49

niejk Denk dat een aantal vriendinnen van mij dit wel jammer zullen vinden, maar ik kan er niet om rouwen ;)
Voor dat geld kunnen ze wel een mooiere naam boeken gok ik zo!

 0
Avatar michielbrands
zo 17 mei 2009 13:50

michielbrands Fall out boy in voorprogramma van Blink :S Nou ja blink compenseerd toch alles, nu snel de europa tourdates bekend maken en me = happy.

 0
Avatar Haario
zo 17 mei 2009 13:55

Haario De meest pragmatische oplossing: haal Blink ook maar gewoon naar Lowlands :')

 0
Avatar Marieke234
zo 17 mei 2009 13:57

Marieke234 Prima zo! Misschien komen ze met een leuk bandje als vervanging. :-D

 0
Avatar Kydroh
zo 17 mei 2009 13:59

Kydroh Vond het al zo raar toen ik het hoorde van de Blink 182 Tour.

Klote dat Blink 182 ook niet richting Nederland komt.

Maar ik neem aan dat er niet mensen zijn die Lowlands kaartjes hebben gekocht speciaal voor FOB

 0
Avatar Haario
zo 17 mei 2009 14:02

Haario De meest pragmatische oplossing: haal Blink ook maar gewoon naar Lowlands :')

 0
Avatar Nicole.A
zo 17 mei 2009 14:04

Nicole.A Weezer gaat toch ook mee op die tour?

Hoe weet ik dat eigelijk...

 0
Avatar CosmicFridge
zo 17 mei 2009 14:04

CosmicFridge oh yeah!
hopen dat ze een koele vervanger regelen

 0
Avatar Musiquefreak
zo 17 mei 2009 14:09

Musiquefreak Haha yeah! Nu staan er vanmiddag vast alweer wat extra tickets te koop voor Lowlands ;p

 0
Avatar nirvanafreak
zo 17 mei 2009 14:11

nirvanafreak yeah! heel fijn nieuws! =D hoop dat ze daar maar een veel vettere band voor gaan boeken!

 0
Avatar utopiachris
zo 17 mei 2009 14:11

utopiachris Ken heel die'n band niet maar als ze met Blink toeren ben ik blij dat ze niet komen. Weg mee die meuk!

 0
Avatar mr_dopehat
zo 17 mei 2009 14:30

mr_dopehat Geweldig nieuws dit, dat betekend ook dat ze niet op PP staan :D

 0
Avatar evabakker
zo 17 mei 2009 14:31

evabakker Blink 182? Tour? Waar?

*Wordt gek*

 0
Avatar evabakker
zo 17 mei 2009 14:42

evabakker Ah, alleen de VS. Jammer.

 0
Avatar maddiej86
zo 17 mei 2009 14:43

maddiej86 jammer, had wel zin om ze te zien. Hopelijk Franz Ferdinand ofzo in de plaats

 0
Avatar pim556
zo 17 mei 2009 14:44

pim556 evabakker schreef:
Ah, alleen de VS. Jammer.
Ze komen als het goed is ook naar Europa... Dates zijn nog niet bekend.

 0
Avatar Rudie_
zo 17 mei 2009 14:46

Rudie_ Hopsakee! Van dat geld wat FOB zou moeten kosten kunnen ze nu mooi een andere vette act boeken. Of natuurlijk meerdere kleinere vettere acts! ^^

 0
Avatar pim556
zo 17 mei 2009 14:47

pim556 evabakker schreef:
Ah, alleen de VS. Jammer.
Ze komen als het goed is ook naar Europa... Dates zijn nog niet bekend.

 0
Avatar evabakker
zo 17 mei 2009 14:58

evabakker pim556 schreef:
evabakker schreef:
Ah, alleen de VS. Jammer.
Ze komen als het goed is ook naar Europa... Dates zijn nog niet bekend.

Dan ga ik daar maar op hopen. Maar hun tour door de VS is sowieso tot September, dus ik denk niet echt dat we ze hier hoeven te verwachten voor 2010..

 0
Avatar subzerodeluxe
zo 17 mei 2009 15:09

subzerodeluxe Dan haal je toch gewoon Panic! at the Disco als vervanger

 0
Avatar yourfavouriterecord
zo 17 mei 2009 15:22

yourfavourit.. subzerodeluxe schreef:
Dan haal je toch gewoon Panic! at the Disco als vervanger


Panic At The Disco gaat ook mee op die tour.

 0
geen avatar
zo 17 mei 2009 15:29

faculty Relax,

Als alle emo's nou ook hun kaartje verkopen komen er tenminste boeiende mensen :)

 0
Avatar pongolesi
zo 17 mei 2009 15:38

pongolesi Boek van dat geld Cypress Hill maar ;)

 0
Avatar Rockolinde
zo 17 mei 2009 15:41

Rockolinde Musiquefreak schreef:
Haha yeah! Nu staan er vanmiddag vast alweer wat extra tickets te koop voor Lowlands ;p


haha dat was dus ook wat ik het eerst dacht :-)

 0
Avatar kuifjeschaap
zo 17 mei 2009 16:09

kuifjeschaap pongolesi schreef:
Boek van dat geld Cypress Hill maar ;)


+1

 0
Avatar dualcia
zo 17 mei 2009 16:44

dualcia mr_dopehat schreef:
Geweldig nieuws dit, dat betekend ook dat ze niet op PP staan :D


Haha, ja dat dacht ik dus ook!

 0
Avatar leonmasselink
zo 17 mei 2009 17:28

leonmasselink Ah oke, ik was al niet van plan om ze uit te checken op LL, dus ik ben benieuwd of ze iets in de plaats weten te boeken waardoor ik wel naar de Alpha afreis!

 0
Avatar _eloisa_
zo 17 mei 2009 18:27

_eloisa_ wat ben k blij dat k toch geen kaartje heb voor lowlands.
want k wou onder andere ook voor hun gaan.

 0
Avatar bwwise
zo 17 mei 2009 18:48

bwwise Tja de nieuwe plaatjes zijn toch nie zo geweldig. Maar blink komt als 't goe is maart 2010 naar NL. Had ik ergens opgevangen.

Wanneer, waar en hoelaat geen idee.

 0
Avatar buke
zo 17 mei 2009 18:58

buke nou, ik geloof dat het gros van de lowlanders hier niet echt mee kan zitten. boek maar een paar boeiende nieuwe namen (fleet foxes etc) van dat geld want het TMF-gehalte is al hoog genoeg met dingen als lilly allen en prodigy..

dinsdag nieuwe namen

 0
Avatar chantalvaneck
zo 17 mei 2009 20:01

chantalvaneck Iemand nog die nu z'n kaartje kwijt wil voor Lowlands? ;)

 0
Avatar Denieshartjemuziek
zo 17 mei 2009 20:19

Denieshartje.. Volgens mij maakte mijn hart net een sprongetje van geluk toen ik het las.

 0
Avatar Nvl8
zo 17 mei 2009 21:02

Nvl8 yourfavouriterecord schreef:
subzerodeluxe schreef:
Dan haal je toch gewoon Panic! at the Disco als vervanger


Dus dan wil je naar Blink en wordt je eerst doodgegooid met bands die live niet te knarren zijn... spijtig (vind het stiekem wel mooi dat de eerste afzegging er nu al weer is :D:P)

Panic At The Disco gaat ook mee op die tour.

 0
Avatar Nvl8
zo 17 mei 2009 21:03

Nvl8 AHHHH *** QUOTES

 0
Avatar Wm.!
zo 17 mei 2009 21:45

Wm.! Zo, twee vliegen in 1 klap. EN geen FOB, EN geen Blink 182. Beeeeeteerrrrr!!!

 0
Avatar evabakker
zo 17 mei 2009 23:14

evabakker Ik ga voor jullie gewoon allemaal hopen dat het My Chemical Romance ofzo wordt, hehe.

 1
Avatar jeroensiep
ma 18 mei 2009 00:06

jeroensiep evabakker schreef:
Ik ga voor jullie gewoon allemaal hopen dat het My Chemical Romance ofzo wordt, hehe.
Die zijn live een stuk beter te pruimen vind ik. Prima muziek ook!

 0
Avatar Marleen..+*
ma 18 mei 2009 01:17

Marleen..+* buke schreef:
nou, ik geloof dat het gros van de lowlanders hier niet echt mee kan zitten. boek maar een paar boeiende nieuwe namen (fleet foxes etc) van dat geld want het TMF-gehalte is al hoog genoeg met dingen als lilly allen en prodigy..


Mee eens! Fleet Foxes zou leuk zijn :) Persoonlijk hoop ik op Andrew Bird of Regina Spektor... of The Mars Volta, Guillemots etc. etc. Minder naam/hype, maar ik word er toch een heel stuk blijer met m'n kaartje van!

 0
Avatar 0000
ma 18 mei 2009 08:52

0000 Whoooe! Dat is nice!

 0
geen avatar
ma 18 mei 2009 16:52

Phyrro The Mars Volta zou echt geweldig zijn, alleen niet echt reëel.

 0
Avatar Joyous
ma 18 mei 2009 17:42

Joyous Dit vind ik dus totaal niet erg. Zal best duur zijn geweest om hun te krijgen dus ik hoop met heel mijn hart dat er een hele mooie naam voor in de plaats komt.

 0
Avatar eric_maiden
ma 18 mei 2009 22:51

eric_maiden heel heel heel heel heel erg goed nieuws!! en laat ze maar ff een flink goeie vervanger regelen.. Metal please!?

 0
Avatar lowlander03456
di 19 mei 2009 02:57

lowlander03456 Alweer!? 3 jaar geleden cancelden ze ook al... maar dan voor de Mtv awards. Maja van mij mogen ze weg blijven...

 0
Avatar lowlander03456
di 19 mei 2009 02:58

lowlander03456 ow, zebrahead zou wel mogen komen van mij

 0
Avatar nirvanafreak
di 19 mei 2009 11:56

nirvanafreak heerlijk ironisch trouwens dat fall out boy uitvalt :p

 0
Avatar Nwalker1989
di 19 mei 2009 13:55

Nwalker1989 lowlander03456 schreef:
Alweer!? 3 jaar geleden cancelden ze ook al... maar dan voor de Mtv awards. Maja van mij mogen ze weg blijven...



JA HALLO!! FALL-OUT BOY its all in the name!! :P

 0

REAGEREN

REAGEREN?