Filmprogramma Lowlands bekend

Door fresh77 op 29 juli 2009 - 13:15 1 Op Lowlands zijn dit jaar in de Echo ook weer een stapel films te aanschouwen. Voor iedereen die het even gehad heeft met de bandjes of gewoon twee uurtjes wilt uitrusten. De volgende films draaien op Lowlands dit jaar: 9, Afterschool, Anvil! The story of Anvil, Berlin Calling, Bruno, The Chaser, Drag me to Hell, Eden Lake, Frozen River, Gomorra, The Good, The Bad and The Ugly, Kort!, Let The Right One In, London River, Man On Wire, Panique Au Village, Taking Woodstock en White Lightning. Het festival heeft hiermee een recordaantal sneak previews dit jaar.

Hier vind je alle Lowlands 2009 informatie



CrossingBorder_Goed.jpg2

NIEUWE NAMEN VOOR CROSSING BORDERHet Haagse Crossing Border voegt deze week weer een aantal interessante...

Huntenpop 20096

CINEMA BIZARRE OP HUNTENPOP De organisatie van Huntenpop voegt vandaag nog een naam aan de affiche toe....

REACTIES

Avatar progsymphorocker
wo 29 jul 2009 13:28

progsymphoro.. mm the good the bad and the ugly :D nice

iemand nog tips?

 0
Avatar RickT
wo 29 jul 2009 13:32

RickT aangezien ik op Lowlands toch niet naar de bioscoop ga, ga ik nu Berlin Calling maar eens kijken.

 0
Avatar HarmG
wo 29 jul 2009 13:39

fresh77 Taking Woodstock lijkt me best tof.

 0
Avatar Snitskie
wo 29 jul 2009 13:43

Snitskie The Good, The Bad and The Ugly is erg goed inderdaad. Eden Lake heb ik gezien. ook een aanrader.
Drag me to Hell wil ik graag zien, maar dat is denk al gelukt voor ik naar Lowlands ga. De rest zegt me vrij weinig. Bruno wel, maar daar heb ik niet zo'n haast mee eerlijk gezegd.

 0
Avatar Musiquefreak
wo 29 jul 2009 14:02

Musiquefreak Haha Bruno! Nais ;p

 0
Avatar Wm.!
wo 29 jul 2009 14:07

Wm.! Whaaaa ... Brüno en Berlin Calling. Rest even checken. Al zal het wederom lastig worden om stil te zitten op Lowlands.

 0
Avatar JasperVanVugt
wo 29 jul 2009 14:13

Jazza Je hoeft geen genie te zijn om te weten dat The Story of Anvil een dikke doen is op Lowlands.

 0
Avatar Chimey
wo 29 jul 2009 14:52

Chimey progsymphorocker schreef:
mm the good the bad and the ugly :D nice

iemand nog tips?


Gomorra, schijnt een goede film te zijn. Ik ga zeker kijken als hij niet tijdens iets leuks speelt.

 0
Avatar A.J.Kwak
wo 29 jul 2009 17:12

A.J.Kwak Had stiekem op Inglorius Bastards zitten hopen. The good, the bad end the ugly wordt het dan.

 0
Avatar eisenherz
wo 29 jul 2009 17:13

eisenherz Nice :-D! Let the right one in!

 0
Avatar Nalu
wo 29 jul 2009 17:31

Nalu jammer dat ze anvil niet gelijk hebben geregeld, wat n band hah. Gezien op festival in Canada waar ze ook de film hadden (die helaas niet gezien, maar zal wel tof zijn... Kan niet anders)

 0
Avatar mtje
wo 29 jul 2009 20:55

mtje Drag me to hell schijnt erg goed te zijn. Ik heb hem zelf nog niet gezien. En hahaha Bruno, vet

 0
Avatar discotraxx
wo 29 jul 2009 21:55

discotraxx After School & Berlin Calling!

 0
Avatar Frinsel
wo 29 jul 2009 23:40

Frinsel Als jullie echt een tip zoeken... Ga naar 9... Dat is een (3D)animatie van Tim Burton... de wereldpremiere daarvan is eigenlijk: 09-09-2009... dus pak je kans en ga hem op lowlands alvast bekijken ;) ...

 0
geen avatar
vr 31 jul 2009 12:14

fatbirdsdont.. Let the right one in, is een erg aardige film.

 0

REAGEREN

REAGEREN?