nieuws: Pinkpop in onderhandeling met Pink

print
mail to friend
Door Knoedel op 07 december 2009 - 10:20 Pink What's in a name. Pinkpopnestor Jan Smeets bevestigt deze ochtend aan Giel Beelen dat het festival in onderhandeling is met Pink! De artieste, ook wel bekend als Alecia Beth Moore , stond gisteren nog in een vol Ahoy. Pinkpop hoopt vandaag het contract rond te krijgen zodat Pink binnenkort officieel bevestigd kan worden.

Als Pink officieel bevestigd wordt, dan kan je dat vinden op onze Pinkpop 2010 pagina!
volgend nieuwsbericht
rockinpark_news28

NIEUWE EDITIE ROCKIN'PARK IN 2010 MET PEARL JAMOp de website van LiveNation is te zien dat er op 27 juni 2010 een nieuwe...

Rock Werchter 2003 bijtje37
vorig nieuwsbericht

PEARL JAM EERSTE NAAM ROCK WERCHTER De line-up van Pinkpop , Roskilde , Groezrock en Rock Am Ring staat...

REACTIES

Avatar MarilynPepper
ma 07 dec 2009 10:25

MarilynPepper Altijd al eens willen zien, maar niet op pinkpop.

reactie score 0
report reactie
Avatar saar007
ma 07 dec 2009 10:30

saar007 Dit vind ik echt heel lelijk

reactie score 0
report reactie
Avatar Iksie
ma 07 dec 2009 10:33

Iksie IK HOOP HET!!!
wil dr altijd nog zien!

reactie score 0
report reactie
ma 07 dec 2009 10:34

Ralphie Dit zou ik persoonlijk helemaal niet erg vinden. Het concert van haar begin dit jaar was al erg tof. Hoewel ik het leuker vind dat Rammstein is bevestigd.

reactie score 0
report reactie
Avatar Charlotte208
ma 07 dec 2009 10:38

Charlotte208 Liever zo dan betalen voor een eigen concert, maar toch, spend your money otherwise smeets

reactie score 0
report reactie
Avatar jos_theboss22
ma 07 dec 2009 10:46

jos_theboss22 Van mij hoeft het niet zo. Ik zie in haar plaats liever een andere groote naam komen. Vroeger vond ik haar op zich nog best wel aardig maar ik vind haar muziek steeds zoetsappiger worden.

reactie score 0
report reactie
ma 07 dec 2009 10:56

Jboog beter stopt Jan dat geld in artiesten als Muse of Pearl Jam.

reactie score 0
report reactie
Avatar Kydroh
ma 07 dec 2009 11:11

Kydroh Hoe vaak is Pinky al in Nl geweest.
Stop het geld liever ergens anders in want ik zie dit niet echt als aantrekkings kracht.

reactie score 0
report reactie
Avatar SnarfLiono
ma 07 dec 2009 11:13

SnarfLiono Dat is de "charme" van Pinkpop het is Werchter-light meets TMF/538 qua programmering, nou ja als er maar 3 vette headliners zijn dan kan ik sinds 1996 weer eens gaan voor 3 dagen.

reactie score 0
report reactie
Avatar jansyluvzu
ma 07 dec 2009 11:42

jansyluvzu PINK! stond een aantal jaar geleden ook op Rock Werchter en dat was ook een groot feest....ze past overal...en ook op Pinkpop...ik ga duimen dat ze komt!200% topconcert...dus iedereen die niet gaat kijken geeft mij meer ruimte op de eerste rij.. ;-)

reactie score 0
report reactie
Avatar Mathijs
ma 07 dec 2009 11:49

Mathijs Als ze een ander podium afsluit ga ik misschien wel even kijken. Maar er zijn toch betere headliners?

reactie score 0
report reactie
Avatar Mart39
ma 07 dec 2009 11:53

Mart39 Had liever gezien dat Pearl Jam komt ik val in slaap bij Pink.
Withing Temptation staat ook bij de geruchten hoorde ik.

reactie score 0
report reactie
Avatar Megalomaniac
ma 07 dec 2009 12:00

Megalomaniac Mathijs schreef:
Als ze een ander podium afsluit ga ik misschien wel even kijken. Maar er zijn toch betere headliners?


Als Jan met Pink! onderhandelt, betekend dat niet meteen: Pink! > Headliner. Ze zal wel op Hoofdpodium staan als ze komt, maar niet als afsluiter.

reactie score 0
report reactie
Avatar meef
ma 07 dec 2009 12:11

meef jammer

reactie score 0
report reactie
Avatar VelocityGirl
ma 07 dec 2009 12:20

VelocityGirl Hm.

reactie score 0
report reactie
Avatar SnarfLiono
ma 07 dec 2009 12:27

SnarfLiono Tsja....

reactie score 0
report reactie
Avatar reijntje
ma 07 dec 2009 12:56

reijntje Megalomaniac schreef:
Mathijs schreef:
Als ze een ander podium afsluit ga ik misschien wel even kijken. Maar er zijn toch betere headliners?


Als Jan met Pink! onderhandelt, betekend dat niet meteen: Pink! > Headliner. Ze zal wel op Hoofdpodium staan als ze komt, maar niet als afsluiter.
Ben bang dat ze dan toch als afsluiter komt, kijk maar naar Snow Patrol vorig jaar.

reactie score 0
report reactie
Avatar AnemicDreamer
ma 07 dec 2009 13:00

AnemicDreamer Waarom heet dit artikel niet: 'De volgende misstap in de geschiedenis van Pinkpop'?

reactie score 0
report reactie
Avatar Haario
ma 07 dec 2009 13:11

Haario Dat zal toch wel de afsluiter van het Noordpodium zijn, lijkt me?

reactie score 0
report reactie
Avatar xPikachu
ma 07 dec 2009 13:40

xPikachu Wat dacht je van .. NEE?!

reactie score 0
report reactie
Avatar tlempers
ma 07 dec 2009 13:53

tlempers Liever niet nee.

reactie score 0
report reactie
Avatar Randier
ma 07 dec 2009 14:08

Randier Pink op Pinkpop? Graag. Als afsluiter? Uhm, nee.

reactie score 0
report reactie
Avatar peaceman
ma 07 dec 2009 14:22

peaceman Jboog schreef:
beter stopt Jan dat geld in artiesten als Muse of Pearl Jam.
Van de 3 voor 12 site:
Ook de hardnekkige geruchten dat Muse en Pearl Jam zullen spelen, moet Smeets ontkrachten. ;Pearl Jam heeft het tourschema verlegd en zullen pas na Pinkpop in Europa aankomen. Vandaar dat Rock Werchter ze wel heeft en wij niet. Met Muse hebben we lang gepraat. Ze hebben al vier keer op Pinkpop gestaan en hebben daarom dit keer gekozen voor een eigen show in het Goffertpark

reactie score 0
report reactie
Avatar lintje
ma 07 dec 2009 17:11

lintje een paar jaar geleden was ze afslutier van BEATSTAD en het was geweldig. Ik heb de funhouse tour show gezien en als je die 1 keer ziet wil je meer. Ik hoop echt dat ze komt, dat zou geniaal zijn!

reactie score 0
report reactie
Avatar Nvl8
ma 07 dec 2009 17:19

Nvl8 PINK pop.... Ze beginnen erg leuk maar ze mogen dat huppelgrietje (:P) van mij erg ver van Landgraaf weg houden

reactie score 0
report reactie
Avatar Nvl8
ma 07 dec 2009 17:20

Nvl8 reijntje schreef:
Megalomaniac schreef:
Mathijs schreef:
Als ze een ander podium afsluit ga ik misschien wel even kijken. Maar er zijn toch betere headliners?


Als Jan met Pink! onderhandelt, betekend dat niet meteen: Pink! > Headliner. Ze zal wel op Hoofdpodium staan als ze komt, maar niet als afsluiter.
Ben bang dat ze dan toch als afsluiter komt, kijk maar naar Snow Patrol vorig jaar.

Ik hoop zeker niet dat ze afsluit maar je doet SP nu veel te kort.... Zij waren een geniale afsluiter.... niet verwacht ... erg goed gezien van de programma commissie

reactie score 0
report reactie
Avatar Chimey
ma 07 dec 2009 18:04

Chimey Nvl8 schreef:
PINK pop.... Ze beginnen erg leuk maar ze mogen dat huppelgrietje (:P) van mij erg ver van Landgraaf weg houden


Ik weet niet wat voor een beeld jij hebt van Pink. Maar een huppelgrietje zou ik haar niet kunnen noemen. Niet op de manier als een Esmee Denters oid.

reactie score 0
report reactie
Avatar deHertog
ma 07 dec 2009 18:19

deHertog Chimey schreef:
Nvl8 schreef:
PINK pop.... Ze beginnen erg leuk maar ze mogen dat huppelgrietje (:P) van mij erg ver van Landgraaf weg houden


Ik weet niet wat voor een beeld jij hebt van Pink. Maar een huppelgrietje zou ik haar niet kunnen noemen. Niet op de manier als een Esmee Denters oid.

Ik ben het toch volledig met Nvl8 eens... whats next? pussycat dolls? ffs

reactie score 0
report reactie
Avatar jeroensiep
ma 07 dec 2009 18:29

jeroensiep deHertog schreef:
Chimey schreef:
Nvl8 schreef:
PINK pop.... Ze beginnen erg leuk maar ze mogen dat huppelgrietje (:P) van mij erg ver van Landgraaf weg houden


Ik weet niet wat voor een beeld jij hebt van Pink. Maar een huppelgrietje zou ik haar niet kunnen noemen. Niet op de manier als een Esmee Denters oid.

Ik ben het toch volledig met Nvl8 eens... whats next? pussycat dolls? ffs
Oke Pink is een wannabe stoere meid, gewoon een act om haar zielige popmuziek nog overgewaardeerder te maken. Oprotten met die zooi.

reactie score 0
report reactie
Avatar deHertog
ma 07 dec 2009 18:31

deHertog precies... als pink een rockchick is dan is ali b een gangster... vind ik een goeie vergelijking xD

reactie score 0
report reactie
Avatar Randier
ma 07 dec 2009 18:34

Randier Pink kickt live toch echt wel veel meer aars dan hoe je d'r op TMF ofzo ziet. Verbreed je horizon eens, zou ik tegen velen hier zeggen!

reactie score 0
report reactie
Avatar Buttgeek
ma 07 dec 2009 20:05

Buttgeek Ik heb Pink ook eens gezien, volgens mij ooit op Werchter. Ik moet zeggen dat het wel een goed live optreden was en vele malen beter dan de MTV zooi die je steeds ziet van Pink. Maar zeg er ook bij dat als er op een ander podium wat beters speelt ik eenieder adviseer om dan maar daarheen te gaan. Ze kunnen die popartiesten best een goeie live band geven, maar ik heb toch meer met een rockband die gezamenlijk een identiteit uitstralen.

reactie score 0
report reactie
Avatar Paul_Banks
ma 07 dec 2009 20:13

Paul_Banks Randier schreef:
Pink kickt live toch echt wel veel meer aars dan hoe je d'r op TMF ofzo ziet. Verbreed je horizon eens, zou ik tegen velen hier zeggen!


Horizon verbreden is wat anders dan dit soort ondermaatse popmuziek leuk moeten vinden.

reactie score 0
report reactie
Avatar Randier
ma 07 dec 2009 20:18

Randier Ah, daar is die stomalucht weer!

reactie score 0
report reactie
Avatar camiel_46
ma 07 dec 2009 20:19

camiel_46 Zojuist via TV Limburg bevestigd:

Pink staat Zondag op de 3fm-stage (oude noordpodium)
Morgen in METRO drie namen, waaronder Pink en wss een grote amerikaanse band waar Smeets vanavond meer over hoort!

reactie score 0
report reactie
Avatar Randier
ma 07 dec 2009 20:30

Randier Kijk, da's dus mooi.

reactie score 0
report reactie
Avatar Randier
ma 07 dec 2009 20:32

Randier Grote Amerikaanse band... Tom Petty? Green Day? KISS?

reactie score 0
report reactie
Avatar Paul_Banks
ma 07 dec 2009 20:59

Paul_Banks Randier schreef:
Ah, daar is die stomalucht weer!


Eten mislukt?

reactie score 0
report reactie
Avatar anafansanne
ma 07 dec 2009 23:11

anafansanne Niet zo zeure hier joh!!, P!nk is goed!, Headliner.. mwah.. maar wel zkkrs hooofdpodium!

reactie score 0
report reactie
Avatar Stannie
di 08 dec 2009 00:00

Stannie John Mayer, Kasabian ook op Pinkpop

www.limburger.nl

reactie score 0
report reactie
Avatar kenzo
di 08 dec 2009 00:01

kenzo pink is bevestigd net als john mayer en kasabian.

reactie score 0
report reactie
Avatar Paul_Banks
di 08 dec 2009 08:06

Paul_Banks anafansanne schreef:
Niet zo zeure hier joh!!, P!nk is goed!, Headliner.. mwah.. maar wel zkkrs hooofdpodium!


Afsluiter Noord las ik ergens. Dan zal ze denk ik niet iedereen meenenemen die tijdens de Funhouse tour op het podium staat, want dat is toch wel een fiks aantal mensen.

reactie score 0
report reactie
Avatar Pietsie
di 08 dec 2009 12:16

Pietsie Lijkt me juist best een leuke naam voor Pinkpop. En sowieso beter dan bijv. Sneu Patrol.

reactie score 0
report reactie
Avatar madNdamned
wo 09 dec 2009 11:26

madNdamned en het was niet te "poppie" toen Sugar Babes een aantal jaren geleden daar stonden te bléren! P!nk kicks more ass!!

reactie score 0
report reactie
vr 11 dec 2009 10:53

parkrocker Vond Pink niet zo heel bijzonder op Werchter. In 2004 was dat dacht ik. Qua zang ook erg dramatisch.

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?