Op deze manier haalt Vice het meest creatieve uit de deelnemers op een ludieke manier. De enige voorwaarde is dat de foto zelf is gemaakt. Op deze manier kan de deelnemer op creatieve wijze aantonen dat zij het pakket echt verdienen. De meest opvallende en aparte inzending wordt beloond met een pakket; er zijn pakketten voor zowel mannen en vrouwen. Voor inspiratie kunnen de deelnemers kijken op het Do’s & Don’ts gedeelte op Viceland.
Stuur jouw Don't-foto naar [email protected] en vergeet niet je kledingmaat en schoenmaat erbij te vermelden.
Kledingmerken Carhartt, Sperry, HUB, Ongetemd, Monki en Hundreds Footwear via Freshcotton hebben meerdere producten uit hun nieuwe wintercollectie beschikbaar gesteld voor deze actie. De actie loopt van 22 september tot en met 12 oktober.
Wekelijks het belangrijkste festivalnieuws in je mailbox?
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
NIEUWE NAMEN LE GUESS WHO? EN BLOKKENSCHEMAHet Utrechtse festival Le Guess Who? komt met een paar nieuwe namen....
HELLFEST GEEFT EERSTE NAMEN VRIJ Het Franse metalfestival Hellfest komt met een eerste reeks namen voor de...
REAGEREN
Het is mogelijk op dit nieuws te reageren.
Je moet wel even inloggen met je Agendainfo account.
Nog geen Agendainfo account?
Hier kan je een Agendainfo account aanmaken.
Je moet wel even inloggen met je Agendainfo account.
Nog geen Agendainfo account?
Hier kan je een Agendainfo account aanmaken.