Machine Head en Nasum naar FortaRock

Door Marz667 op 23 december 2011 - 10:52 1 Machine Head en Nasum zijn toegevoegd aan de line-up van het FortaRock festival 2012. In totaal zullen twaalf bands op zaterdag 2 juni in Park Brakkenstein te bewonderen zijn.

Tot en met 31 december kun je een ticket aanschaffen voor €54,90 (per ticket). Vanaf 1 januari 2012 kost een ticket €59,50 (per ticket)



eindhovenmetalmeetingnews

DATUM EINDHOVEN METAL MEETING 2012 BEKENDDe succesvolle editie van 2011 is net afgelopen, maar de datum van 2012 is...

limburgnews.jpg

LINE-UP 16E SOUTHERN BLUES BEKEND De line-up van de 16e editie van het indoor-bluesfestival in Heerlen is...

REACTIES

Avatar tbeest
vr 23 dec 2011 10:57

tbeest Goed bezig :)

 0
Avatar MrKreukel
vr 23 dec 2011 11:06

MrKreukel In het geheel niet slecht!

 0
Avatar ProgDamien
vr 23 dec 2011 11:08

ProgDamien WOOOOOTTT??? MH??!! Ik dacht dat ze met Slayer al uitgebreid aan het uitpakken waren! Ik ben nu zeer zeker aanwezig :)!

 0
Avatar bartjudo
vr 23 dec 2011 11:14

bartjudo WOOOOOH, :P mij eerste reactie was zo tering Fortarock weet hoe ze een beetje Line-up neerzetten....

 0
Avatar paingrief
vr 23 dec 2011 11:57

paingrief Netjes!!!

 0
Avatar tobyhazenberg
vr 23 dec 2011 12:36

tobyhazenberg YEAHHHH Machine Head op mijn verjaardag (H)

 0
Avatar Ventje
vr 23 dec 2011 12:37

Ventje Inderdaad een ontzettende gave line-up en er komen nog 7 bands bij, wordt alleen maat beter.

 0
Avatar Metalpier
vr 23 dec 2011 13:03

Metalpier Nondeju wat een line up. Hoef ik tenminste niet naar graspop

 0
Avatar remgod
vr 23 dec 2011 13:55

remgod Schitterende line-up, plus ook nog Testament op Wacken..dit gaat lekker

 0
Avatar Lennart-Slayer
vr 23 dec 2011 14:32

Lennart-Slayer Ik had dit niet verwacht. Machine Head is geweldig! 2 Juni gaat een mooie dag worden !

 0
Avatar kosterlijk
vr 23 dec 2011 14:50

kosterlijk Waarom hoor ik niemand hier over Nasum, hoe belachelijk vet is het wel niet dat die er staan!

 -1
Avatar knakworst
vr 23 dec 2011 16:56

knakworst Slayer was m'n kaartje al waard...maar dit!? ...goed bezig.

 1
Avatar jos_theboss22
vr 23 dec 2011 17:20

jos_theboss22 Nice dit is pas het beterewerk. Wordt een leuke line-up zo.

 0
Avatar slayerhennie
vr 23 dec 2011 19:48

slayerhennie Aanwezig !!!!

 0
Avatar Pietsie
zo 25 dec 2011 18:43

Pietsie Cool! Zojuist kaart gekocht.

 0
Avatar Jauke
wo 28 dec 2011 17:30

Jauke Vette line-up! Nu Killswitch Engage er nog bij (en wellicht Mastodon) en ik ben helemaal tevreden!

 0
Avatar Guidovm
za 31 dec 2011 07:33

Guidovm Respect voor de grootse line up!

 0

REAGEREN

REAGEREN?