Lowlands maakt theaternamen bekend

Door fresh77 op 14 mei 2009 - 11:38 1 De organisatie van Lowlands maakt vandaag in een filmpje vijftien namen bekend die in de Juliet een voorstelling zullen geven. Het gaat om Scapino Ballet Rotterdam, Trash, Wunderbaum, Circus Treurdier, Helmert Woudenberg, The Sadist, Dansgroep Amsterdam, Kopergietery, Club Guy & Roni, Sanja Mitrovic, Ann van den Broek, Dudapaiva, David Middendorp, Fantasten en Willem Zevenhuijzen.

Nog niet officeel aan het programma toegevoegd, maar via myspace al bekend geworden zijn de volgende acts: Underground Star Power, Cadenza Aether, Kabale und Liebe, Bombo Estereo, Baskery, Vitalic, Ziggi, Rolo Tomassi en Buraka Som Sistema.

Lowlands is al uitverkocht, maar er komen nog kaarten in de verkoop. Tickets die opgekocht zijn door handelaren worden namelijk ongeldig gemaakt en opnieuw in de verkoop gezet. De gehele line-up vind je hier.



haldernpop.jpg7

PATRICK WATSON EN MEER NAAR HALDERNHet Duitse festival Haldern Pop maakt vandaag middels de website weer een...

pinkpop2009newss39

PINKPOP KAARTVERKOOP GAAT HARD Gisteren werden in Hilversum twee cd's gepresenteerd die in het kader van 40...

REACTIES

Avatar Marz667
do 14 mei 2009 11:48

Marz667 Rolo Tomassi

 0
Avatar karakovnisky
do 14 mei 2009 11:53

karakovnisky
Lowlands is al uitverkocht, maar er komen nog extra kaarten in de verkoop


Dit zijn geen extra kaarten, maar kaarten die opgekocht zijn door ticketbureau's en later ongeldig gemaakt toch?

 0
Avatar HarmG
do 14 mei 2009 12:04

fresh77 karakovnisky schreef:

Lowlands is al uitverkocht, maar er komen nog extra kaarten in de verkoop


Dit zijn geen extra kaarten, maar kaarten die opgekocht zijn door ticketbureau's en later ongeldig gemaakt toch?

Ja, pas het wel even aan voor de duidelijkheid.

 0
Avatar buke
do 14 mei 2009 12:08

buke Marz667 schreef:
Rolo Tomassi


wat een k*therrie is dat zeg.. rare onregelmatige maatsoorten (kan er opzich wel tegen maar hier zit niet eens gevoel in en een rare screamo stem. nee bedankt

ga wel naar scapino ballet toe, da's wel mooi ;)

 -1
geen avatar
do 14 mei 2009 12:09

Jboog Vitalic ownt hard.. :D

 0
Avatar ErikLuyten
do 14 mei 2009 12:20

punkr buke schreef:
Marz667 schreef:
Rolo Tomassi


wat een k*therrie is dat zeg.. rare onregelmatige maatsoorten (kan er opzich wel tegen maar hier zit niet eens gevoel in en een rare screamo stem. nee bedankt

Doe het maar eens na ;-)

 0
Avatar badeend5
do 14 mei 2009 12:27

badeend5 punkr schreef:
buke schreef:
Marz667 schreef:
Rolo Tomassi


wat een k*therrie is dat zeg.. rare onregelmatige maatsoorten (kan er opzich wel tegen maar hier zit niet eens gevoel in en een rare screamo stem. nee bedankt

Doe het maar eens na ;-)

Is het een kunst om iets te proberen wat niemand kan namaken, maar wat wel als een bak herrie klinkt?

 0
Avatar Kydroh
do 14 mei 2009 13:41

Kydroh Rolo Tomassi.
Zangeres (als je dat zo kan noemen) ziet er wel lekker uit.
I love Turbulence klinkt ook nog wel lekker.

Echt een naam voor LL.
De rest doet me echter niks.

 0
Avatar Fr4nk
do 14 mei 2009 13:53

Fr4nk buraka som sistema lijkt me ook echt iets voor lowlands, check het uit op youtube! dat wordt vet man

er mag trouwens nog wel wat hiphop bijkomen, dat is er nauwelijks...
verwacht wel dat de fakkelbrigade (sticks, rico, typhoon, james) komt

 0
Avatar ErikLuyten
do 14 mei 2009 13:54

punkr badeend5 schreef:
punkr schreef:
buke schreef:
Marz667 schreef:
Rolo Tomassi


wat een k*therrie is dat zeg.. rare onregelmatige maatsoorten (kan er opzich wel tegen maar hier zit niet eens gevoel in en een rare screamo stem. nee bedankt

Doe het maar eens na ;-)

Is het een kunst om iets te proberen wat niemand kan namaken, maar wat wel als een bak herrie klinkt?Dat is jouw mening. Maar het is echt niet zo makkelijk als je misschien denkt. Je kunt ook alles lekker standaard a la kane en di-rect gaan doen natuurlijk :-)

 0
Avatar Wm.!
do 14 mei 2009 14:02

Wm.! Hoppa de Poppa! Vitalic en Buraka Som Sistema. Twee heerlijke toevoegingen!

 0
geen avatar
do 14 mei 2009 14:10

Brent_ Alsof de gemiddelde lowlander iets snapt waar niet het woord "indie in zit"

Rolo Tomassi is kwalitatief goeie muziek, niet alles hoeft in een standaard 4/4 maat

 1
Avatar BasP
do 14 mei 2009 14:41

Wrong Brent_ schreef:
Alsof de gemiddelde lowlander iets snapt waar niet het woord "indie in zit"

Rolo Tomassi is kwalitatief goeie muziek, niet alles hoeft in een standaard 4/4 maat


Haha! +1.

 0
Avatar buke
do 14 mei 2009 15:16

buke rolo tomassi is kwalitatief nog steeds geen "goede" muziek. dat iets in een rare maatsoort staat wil niet zeggen dat het "goed" is. ik geniet van rare maatsoorten bij radiohead (myxomatosis, go to sleep, 15 step) en ik kan t toevallig nog naspelen ook dus t is niet dat ik niet met andere maatsoorten kan omgaan. k vind t gewoon lelijke herrie in het geval van rolo tomassi..

en zoals eerder opgemerkt: origineel betekent lang niet altijd mooi

 0
Avatar buke
do 14 mei 2009 15:20

buke Kydroh schreef:
Rolo Tomassi.
Zangeres (als je dat zo kan noemen) ziet er wel lekker uit.


- 1.

 0
Avatar buke
do 14 mei 2009 15:30

buke Kydroh schreef:
Rolo Tomassi.
Zangeres (als je dat zo kan noemen) ziet er wel lekker uit.


- 1.

 0
Avatar Paddo
do 14 mei 2009 15:58

Paddo Mooi wegblijven bij Rolo Tomassi dan... Kan je ook niet gaan zeuren als de armen en benen hoog de lucht in gaan...

Kennelijk ben je ook al bevooroordeelt doordat er een 'screamo' ( ? ) stem in zit.. Lekkere objectieve mening heb je dan. De muziek die jij opnoemt bevat geen geschreeuw. Misschien dat dat het hem is, en niet het feit dat het k*therrie is.

 0
Avatar buke
do 14 mei 2009 16:05

buke hahaha, objective emening is een contradictie

en geschreeuw en k*therrie een synoniem :P

zoals ik al zei: hopelijk is scapino ballet tegelijkertijd. ze zijn er ieder jaar en ik heb ieder jaar geen tijd,. nu wel misschien

 0
Avatar Paddo
do 14 mei 2009 17:31

Paddo Als je al in synoniemen gaat denken kom je niet ver. Naja, have fun bij het Scapino Ballet. Hopelijk doen er veel jongere meisjes mee :) misschien meer jou smaak?
buke schreef:
Kydroh schreef:
Rolo Tomassi.
Zangeres (als je dat zo kan noemen) ziet er wel lekker uit.


- 1.

 0
Avatar Broodrommel
do 14 mei 2009 17:37

Broodrommel Niets dan liefde voor rolo tomassi :)

 0
Avatar smaaier
do 14 mei 2009 18:06

smaaier hopelijk zegt ziggi dit jaar niet weer af :P

 0
Avatar kuifjeschaap
do 14 mei 2009 18:07

kuifjeschaap Fr4nk schreef:


er mag trouwens nog wel wat hiphop bijkomen, dat is er nauwelijks...
verwacht wel dat de fakkelbrigade (sticks, rico, typhoon, james) komt


hoorde dat Opgezwolle ook weer gaat optreden deze zomer, leuke hiphop-naam voor lowlands vind ik.

 0
Avatar buke
vr 15 mei 2009 08:01

buke Paddo schreef:
Als je al in synoniemen gaat denken kom je niet ver. Naja, have fun bij het Scapino Ballet. Hopelijk doen er veel jongere meisjes mee :) misschien meer jou smaak?
buke schreef:


- 1.


ik had laatst een hele fijne meningswisseling op festivalinfo over wat mooie muziek is. ik vind dit echt een hele zieligie middelbare school opmerking. een mening is nooit objectief en ik vind het hele lelijke muziek en de zangeres niet mooi. waarom maak jij dan dat soort opmerkingen? ik zeg niets over de mensen die er naar luisteren maar ik krijg er gelukkig dankzij jou wel een mooi beeld van.

oja, k was laatst naar t nationaal ballet toe in de stadsschouwburg.. geen jonge meisjes maar wel fantastisch mooi!

 0
geen avatar
vr 15 mei 2009 10:24

Slayer66 Opgezwolle zou echt fucking vet zijn!
KOMT U MAAR

 0
geen avatar
vr 15 mei 2009 10:46

Brent_ buke schreef:
rolo tomassi is kwalitatief nog steeds geen "goede" muziek. dat iets in een rare maatsoort staat wil niet zeggen dat het "goed" is. ik geniet van rare maatsoorten bij radiohead (myxomatosis, go to sleep, 15 step) en ik kan t toevallig nog naspelen ook dus t is niet dat ik niet met andere maatsoorten kan omgaan. k vind t gewoon lelijke herrie in het geval van rolo tomassi..

en zoals eerder opgemerkt: origineel betekent lang niet altijd mooi


O JEETJE WAT BEN JIJ ALTERNATIEF ZEG!

Cool dat je open staat voor andere maten, Radiohead is namelijk inderdad hele gecompliceerde muziek. Gast je lult poep, ik bedoel niet zozeer dat het goed is OMDAT het in rare maten is maar het zijn gewoon goed gevormde experimentele composities die in dit geval wat harder zijn dan je gemiddelde indiepoep die je luistert. Je kan ook toegeven als iets goed is maar niet je smaak. Rolo Tomassi hebben duidelijk skills.

 0
Avatar buke
vr 15 mei 2009 14:18

buke wat reageert iedereen hier raar fel op? hahaha, ik heb geloof ik nooit iemand van pedofielie of poep praten beschuldigd omdat diegene mijn muziek niet mooi vind.

dat die lieve jongens + meisje van rollo tomassi goed kunnen spelen is duidelijk. anders krijg je dergelijke muziek niet kloppend af. t is alleen een enorme bak herrie die er bij weinig muziekrecensenten doorheen komt als "goede" muziek (wat dat ook mag zijn).

en zoals ik zei: ik vind t niet mooi en claim gelukkig niet alternatief te zijn. want dat ben ik niet

 0
Avatar Fr4nk
vr 15 mei 2009 17:50

Fr4nk kuifjeschaap schreef:
Fr4nk schreef:


er mag trouwens nog wel wat hiphop bijkomen, dat is er nauwelijks...
verwacht wel dat de fakkelbrigade (sticks, rico, typhoon, james) komt


hoorde dat Opgezwolle ook weer gaat optreden deze zomer, leuke hiphop-naam voor lowlands vind ik.

je weet dat sticks & rico vna opgezwolle zijn he?

 0
Avatar kosterlijk
vr 15 mei 2009 20:33

kosterlijk @ Buke, dat jij nou niet van 'teringherrie' houd...kunnen wij niks aan doen. Trouwens, logisch dat het er bij veel muziekrecensenten niet bij ingaat, als je niet de tijd neemt om het te luisteren, of enige kennis van die hele bak 'teringherrie' hebt dan gaat dat nooit zo goed. Je kan ook eerst argumenten proberen te verzinnen om een band af te kraken. Ik kan ook zeggen dat die afgrijselijke poepstem van meneer Doherty door merg een been gaat, dat die beste man na The Libertines alleen nog maar ongeïnspireerde kloteindie heeft uitgebracht, en dat hij er heel erg slecht uitziet in die nieuwe video, al is dat niet goed onderbouwd. Je hebt het trouwens ook over een 'Screamo' stem, al zou je nou eerst eens even Screamo luisteren, dan zal je vast begrijpen dat alles met enige schreeuw niet meteen Screamo is.

 0
Avatar buke
za 16 mei 2009 15:09

buke @ kosterlijk

kijk, dat is nou een normaal verhaal. en jullie kunnen en hoeven er ook helemaal niets aan te doen dat ik niet van teringherrie hou. ieder zijn meug maar iedereen gaat meteen argumenten verzinnen waarom het "goede" muziek is als ik het lelijk vind. en ik denk dat als er een handjevol mensen is die het geweldig vindt, je niet van "goede" muziek kan spreken alleen maar omdat de composities slim in elkaar zitten. that's it that's all..

en over pete doherty kan ik je wel een beetje gelijk geven. hoewel hij me live echt aangenaam verrast heeft.

en mijn punt over die screamo stem stond bewust tussen aanhalingstekens. ik snap die muziekstroming geloof ik niet zo en vond het wel een goede benaming voor het gekrijs dat ik hoorde.

 0

REAGEREN

REAGEREN?