Jamie Woon, Wild Beasts, The Deaf e.a. naar Lowlands

Door Marz667 op 21 juli 2011 - 11:21 1 Het muziekprogramma van Lowlands is na vandaag helemaal compleet. De laatste toevoegingen aan de line-up zijn: Bombay Bicycle Club, Babylon Circus, Ben Howard, C.W. Stoneking and his Primitive Horn Orchestra, Dry The River, Erland and The Carnival, Jamie Woon, Kraantje Pappie, Royal Republic, Stanley en de Menzo's, Tek-one (live), Wild Beasts, Zwart Licht XL, Cherri Bomb, CQMD, Dem Slackers, Fink, Freek Fabricius, Goose live, Rahaan, The Deaf, Tiger Love en King Charles.

Het festival in Biddinghuizen bevestigde eerder de komst van o.a. Agnes Obel, The Kills, Aphex Twin, Little Dragon, James Blake, The Offspring en Rise Against. Het programma van de Groove Tube en het LL Café lees je op donderdag 28 juli in de Lowlands-programmakrant.

Lowlands is momenteel helemaal uitverkocht en wordt gehouden van vrijdag 19 t/m zondag 21 augustus. Maar, Festivalinfo geeft momenteel nog een aantal kaarten weg!

Dit soort nieuws elke week in je mailbox?
Schrijf je in op onze nieuwsbrief



CrossingBorder_Goed.jpg

CROSSING BORDER: NIEUWE NAMEN EN SCHEMA ONLINEWat betreft Lowlands zit het er dit jaar weer op qua de bekendmaking van...

icelandairwavesnewss

ELF NIEUWE NAMEN VOOR ICELAND AIRWAVES 2011 Yoko Ono Plastic Ono Band, Owen Pallett, Glasser, Zun Zun Egui, Other Lives,...

REACTIES

geen avatar
do 21 jul 2011 11:22

pilsnikkenop.. wie?

 0
Avatar Lukas(:
do 21 jul 2011 11:28

Lukas(: Wild Beast is echt een aanrader! Goose is trouwens ook wel grappig

 2
geen avatar
do 21 jul 2011 11:28

pilsnikkenop.. wie?

 -2
Avatar jopkop
do 21 jul 2011 11:32

jopkop babylon circus, goose, tiger lover, C.W. stoneking, the deaf, allemaal dikke prima

 0
geen avatar
do 21 jul 2011 11:39

SydBarrett Goose was TOP op Werchter! Zijn wel belgen natuurlijk..

 1
Avatar NemesisNL
do 21 jul 2011 11:53

NemesisNL Tek-One (Live) word ik wel blij van. Nu Modestep er nog bij en dan is het helemaal top!

 0
Avatar Ace2000
do 21 jul 2011 12:01

Ace2000 Ach ik had geens pectaculaire namen meer verwacht, hooguit hopen op een personlijke favoriet overgewaaid van Pukkelpop (Pulp, Fucked Up, Rival Schools, Patrick Wolf, Suicidal tendencies)

Maar waar is de beloofde vervanger voor Bullet For My Valentine? Kraantje Pappie?

 1
Avatar Jacqimo
do 21 jul 2011 12:02

Jacqimo uuhh? de helft was toch al bekend? anyway :) Goose!

 1
Avatar tobyhazenberg
do 21 jul 2011 12:04

tobyhazenberg -zucht-

 -5
Avatar tobyhazenberg
do 21 jul 2011 12:04

tobyhazenberg ...laten we nog wat DJ's en "indie"-bands erbij knallen, die waren er namelijk nog niet!

 -4
Avatar Dylansmink
do 21 jul 2011 12:07

Dylansmink BlaBlaBla...Wat een top namen :)

 -1
Avatar Ace2000
do 21 jul 2011 12:10

Ace2000 en uiteraard wat Nederhop... allemaal ook niet mijn ding. Wel positief dat het blkkenschema volgende weeek bekend is. Meestal blijkt er dan toch heel wat moois weggestreept te moeten worden, dus zo slecht is alles nou ook weer niet.

 -1
Avatar jopkop
do 21 jul 2011 12:12

jopkop suicidal tendencies zou wel heel vet zijn geweest ja! maar ik klaag niet..

 1
Avatar RobZ
do 21 jul 2011 12:14

RobZ Geen Fucked Up is echt een blunder van jewelste...

 0
Avatar tobyhazenberg
do 21 jul 2011 12:14

tobyhazenberg Waarmee gaan ze de Alpha vullen? (+/-15acts)
Waarmee gaan ze de Grolsch vullen?!
...

 -3
Avatar Ace2000
do 21 jul 2011 12:14

Ace2000 en uiteraard wat Nederhop... allemaal ook niet mijn ding. Wel positief dat het blkkenschema volgende weeek bekend is. Meestal blijkt er dan toch heel wat moois weggestreept te moeten worden, dus zo slecht is alles nou ook weer niet.

 -1
Avatar Ace2000
do 21 jul 2011 12:20

Ace2000 oeps, dubbelpost. Anyway, vorige jaren stonden ook al minder geslaagde optredens in Grolsch / Alpha. Op één aardig debuut in zo'n grote tent kunnen maar weinig bands waarmaken. Band of Skulls bijvoorbeeld vorig jaar was een afknapper.

 0
Avatar Maynard-J
do 21 jul 2011 12:36

Maynard-J Bombay Bicycle Club, Babylon Circus, C.W. Stoneking, Jamie Woon, Royal Republic, Wild Beasts, Fink en Goose, plus weer een goede selectie Nederhop: mij hoor je niet klagen. Jamie Woon en Wild Beasts waren volgens mij wel gelekt via de blogs en zo maar nu pas officieel bevestigd.

Liever een programma met een paar toppers en heel veel goeie nieuwere namen die ik nog nooit heb gezien, dan een line-up met grote bands die voor de zoveelste keer langskomen. Volgende week eindelijk het blokkenschema.

Grote afwezige is helaas Alamo Race Track, met het beste Nederlandse album sinds Never Be Scared van Moss.

 1
Avatar juggalo
do 21 jul 2011 12:36

juggalo wat een kak!

 1
geen avatar
do 21 jul 2011 12:47

tanja78 Hoewel ik tevreden ben over het programma, ik vermaak me inderdaad wel, had ik heel stiekem nog gehoopt op Pulp en Chemical brothers, jammer :(

 0
Avatar jeroensiep
do 21 jul 2011 13:42

jeroensiep Wat een zeikerds dit zijn prima namen. Ik had er een hoop willen ruilen voor Pukkelpop namen in ieder geval..

 0
Avatar kuifjeschaap
do 21 jul 2011 13:46

kuifjeschaap Waarschijnlijk dat Lowlands minder bekende namen neer zet zodat ze toch de muziekliefhebbers houden ipv iedereen die kaarten koopt zonder te weten wie er komt. Hiermee probeert Lowlands de verkoop van volgende jaar minder snel te laten gaan.
Helemaal geen slecht idee volgens mij!

 0
Avatar ProgDamien
do 21 jul 2011 15:21

ProgDamien Royal Republic, Babylon Circus en Ben Howard zijn mooie toevoegingen :) Had nog gehoopt dat ze Airbourne van Pukkelpop hadden overgenomen, maarja. Kan niet alles hebben!

 0
Avatar noname
do 21 jul 2011 16:09

noname kuifjeschaap schreef:
Hiermee probeert Lowlands de verkoop van volgende jaar minder snel te laten gaan.
Helemaal geen slecht idee volgens mij!


Tuurlijk. ze zouden wel gek zijn! elk festival wil op de eerste dag wel uitverkopen. lowlands dus ook.

Nieuwe namem, tja ik moet het nog gaan beluisteren. ken bijna nix van dit rijtje hierboven. Maar vind het wel erg goedkoop allemaal. Dat betekend trouwens niet dat het slecht is..

 0
Avatar kort
do 21 jul 2011 16:14

kort Royal Republic en the deaf relax komt goed dit jaar!

 0
Avatar Maynard-J
do 21 jul 2011 16:35

Maynard-J kuifjeschaap schreef:
Waarschijnlijk dat Lowlands minder bekende namen neer zet zodat ze toch de muziekliefhebbers houden ipv iedereen die kaarten koopt zonder te weten wie er komt. Hiermee probeert Lowlands de verkoop van volgende jaar minder snel te laten gaan.
Helemaal geen slecht idee volgens mij!


Dieptepunt van LL 2010: toen ik me vanuit de India een weg richting Lima moest banen door de brede stroom van mensen die net bij Snow Patrol vandaan kwam, vroeg een huisvrouw van ergens in de 40 aan me "Waar ga jij nou naar toe?".

Het zou dus inderdaad kunnen dat LL nu echt te populair geworden is (zowel qua kaartverkoop als met sommige headliners). En dat zou ik het ook niet gek vinden als de organisatie daar wat aan wil doen. Ik hoop dus dat er een kern van waarheid zit in deze opmerking.

De OOR-lezers die veel van deze namen wel kennen en altijd gaan omdat het muzikaal gezien met dit soort bands altijd goed komt, hebben weer een prima editie. De huisvrouwen en andere meelopers haken af en verkopen hun kaartje. Ik zal ze niet missen.

 0
Avatar Maynard-J
do 21 jul 2011 16:43

Maynard-J noname schreef:
Tuurlijk. ze zouden wel gek zijn! elk festival wil op de eerste dag wel uitverkopen. lowlands dus ook.


Niet mee eens. Welk festival wil nou zo snel uitverkopen dat massa's mensen die graag willen gaan achter het net vissen?

Misschien wil LL weer een keertje niet puur op de naam uitverkopen. De volgende keer is er geen paniek rondom een toekomstige BTW-verhoging, dus kunnen er weer wat namen worden vrijgegeven voor de vvk begint.

Neemt niet weg dat er best namen zijn die er hadden moeten staan maar toevallig (nog) niet touren, zoals Arcade Fire. Daar hebben dan alle festivals in die tijd last van, ook Pukkelpop. Maar vergelijk ik LL met PKP, dan vind ik over het algemeen wat er wél staat op LL beter.

 0
Avatar Wm.!
do 21 jul 2011 16:59

Wm.! Wild beasts en Goose zou ik wel gaan checken. Dit jaar echter Sziget, dus geen LL. Lowlands heeft wel een hele goeie line-up trouwens. Veel Indie en Electronica, maar dat zijn dan ook wel mijn genre's. Niet echt alternatief (als in krakers en geitenwollen sokken) meer, maar meer hippig.

 2
Avatar Sinisters
do 21 jul 2011 17:24

Sinisters Dat word uitslapen ^_^!!! Goose is wel vet, though!

 0
Avatar Crevan
do 21 jul 2011 19:15

Crevan Hoewel er geinige namen tussen zitten knaagt het nog steeds dat ik een deel ervan al gezien heb op goedkopere tot zelfs gratis festivals. Sowieso: kan er iemand drie namen noemen die in de Alpha zullen staan c.q. afsluiten?

 0
Avatar SnarfLiono
do 21 jul 2011 19:23

SnarfLiono Maynard-J schreef:
kuifjeschaap schreef:
Waarschijnlijk dat Lowlands minder bekende namen neer zet zodat ze toch de muziekliefhebbers houden ipv iedereen die kaarten koopt zonder te weten wie er komt. Hiermee probeert Lowlands de verkoop van volgende jaar minder snel te laten gaan.
Helemaal geen slecht idee volgens mij!


Dieptepunt van LL 2010: toen ik me vanuit de India een weg richting Lima moest banen door de brede stroom van mensen die net bij Snow Patrol vandaan kwam, vroeg een huisvrouw van ergens in de 40 aan me "Waar ga jij nou naar toe?".



Pretentious, toi?

 1
geen avatar
do 21 jul 2011 19:30

BraMKJ Wat een matige 3fm line-up zeg... Maar vid het vanwege de sfeer wel jammer dat ik dit jaar niet ga...

 0
Avatar noortjeisleuk
do 21 jul 2011 20:11

noortjeisleuk Tek-One was de naam die ik nodig had om er echtecht zin in te krijgen. Yay <3

 -1
Avatar Franzzz
do 21 jul 2011 20:18

Franzzz kuifjeschaap schreef:
Waarschijnlijk dat Lowlands minder bekende namen neer zet zodat ze toch de muziekliefhebbers houden ipv iedereen die kaarten koopt zonder te weten wie er komt. Hiermee probeert Lowlands de verkoop van volgende jaar minder snel te laten gaan.
Helemaal geen slecht idee volgens mij!

onzin, Lowlands weet dat ze elk jaar uitverkopen, ongeacht de line-up. Dit zie je terug in de namen die worden geboekt. Waarom grote dure acts boeken, als je toch wel uitverkoopt

 0
geen avatar
do 21 jul 2011 20:31

joostl tobyhazenberg schreef:
Waarmee gaan ze de Alpha vullen? (+/-15acts)
Waarmee gaan ze de Grolsch vullen?!
...


Met allemaal zalige bands die jij 3fm vindt!
Mensen met smaken zullen zich prima vermaken op Lowlands!!
Voor de mensen zonder smaak hoop ik dat ze van sfeer houden.
Voor Tobyhazenberg, ik hoop dat jij je kaartje nog verkoopt, want ik hoor je louter zeiken en zeuren over Lowlands, voor jou tien andere die het te gek vinden.
En als je toch graag heen wil, houd je bek en begin alvast met de voorpret!

En waar ik tobyhazenberg zei had ik ook een handvol andere noemen kunnen noemen.

 -1
Avatar lowlander03456
do 21 jul 2011 21:38

lowlander03456 Royal Republic, Goose, Babylon Circus... Allemaal mooi. xD

 0
Avatar Pinktrash
do 21 jul 2011 22:12

Pinktrash joostl schreef:
tobyhazenberg schreef:
Waarmee gaan ze de Alpha vullen? (+/-15acts)
Waarmee gaan ze de Grolsch vullen?!
...


Wtf is dat nou weer voor opmerking? Omdat mensen andere muziek leuk vinden dan jij hebben ze meteen geen smaak? Grootste onzin die ik ooit heb gehoord.

Maargoed. Jammer dat ik niks met deze namen heb. Daarintegen heb ik nogsteeds ontzettend veel zin in Lowlands!

Met allemaal zalige bands die jij 3fm vindt!
Mensen met smaken zullen zich prima vermaken op Lowlands!!
Voor de mensen zonder smaak hoop ik dat ze van sfeer houden.
Voor Tobyhazenberg, ik hoop dat jij je kaartje nog verkoopt, want ik hoor je louter zeiken en zeuren over Lowlands, voor jou tien andere die het te gek vinden.
En als je toch graag heen wil, houd je bek en begin alvast met de voorpret!

En waar ik tobyhazenberg zei had ik ook een handvol andere noemen kunnen noemen.

 0
Avatar Crevan
do 21 jul 2011 22:12

Crevan joostl schreef:
tobyhazenberg schreef:
Waarmee gaan ze de Alpha vullen? (+/-15acts)
Waarmee gaan ze de Grolsch vullen?!
...


Met allemaal zalige bands die jij 3fm vindt!
...Geheugenopfrissertje: €165,-. Dat was de prijs voor een ticket dit jaar. Andere festivals waar een aantal van de Lowlandsnamen verschenen: Paaspop (€85,-), Metropolis (€0,-), Parkpop (€0,-), Zwarte Cross (€105,-), Mixtream (€0,-).

Lowlands heeft in twee uur tijd 55.000 kaarten verkocht met een totaalwaarde van bijna 9 miljoen euro. Natuurlijk is niet de volledige 9 miljoen voor de organisatie, maar het blijft veel.

Vraag jezelf eens af: is het niet een klein beetje schandalig dat Lowlands dit jaar met een schijtlading van "leuke" low-budgetnamen komt?

 1
Avatar Pinktrash
do 21 jul 2011 22:13

Pinktrash Excuses, dat ging niet helemaal goed, haha.

 0
Avatar Guidovm
do 21 jul 2011 22:18

Guidovm Goose live was altijd top!
Jamie Woon op Melt!Totaal niet mijn ding..B circus bedroevend slecht,rest opvullers...
Op n paar namen na bedroevenste ll ever!

 -1
Avatar Smellykelly
do 21 jul 2011 23:16

Smellykelly Tjah, vergeleken met voorgaande jaren vind ik de line-up wel wat tegenvallen. Dat vind ik jammer, maar dat laat ik mijn eerste keer zeker niet verpesten. Er zitten nog genoeg bandjes tussen die ik graag wil zien en waar ik me door wil laten verrassen.

Maar ben het me voorgaande mensen eens. Ik luister graag naar 3fm, maar noem het dan gewoon 3fm festival. Ik had er toch wel wat meer van verwacht.

 1
Avatar doragonboy
vr 22 jul 2011 01:48

doragonboy Ik ken al de nieuwe namen niet, maar wat maakt het uit, ik vind wel iets leuks! ik vraag me alleen wel af wie de alpha op zondag af zal sluiten, ik heb nog niet echt een duidelijke headliner naam er voor de zondag tussen zien zitten, iemand anders wel?

 1
geen avatar
vr 22 jul 2011 08:38

AATKWADRAAT kuifjeschaap schreef:
Waarschijnlijk dat Lowlands minder bekende namen neer zet zodat ze toch de muziekliefhebbers houden ipv iedereen die kaarten koopt zonder te weten wie er komt. Hiermee probeert Lowlands de verkoop van volgende jaar minder snel te laten gaan.
Helemaal geen slecht idee volgens mij!
Ja zo kun je alles wel relativeren. Een top restaurant die bedorven voedsel gaat serveren... een bekend schilder die tijdelijk over gaat op het verkopen van geboetseerde drollen.
Pieter van den Hoogenband die nu besluit toch maar te gaan voetballen ;)...
Laten we niet zo hippie zijn en gewoon als eerlijk rationele mensen zeggen. WAT EEN KUT LINE-UP!
Het is officieel ik wil 2 LL kaartjes ruilen voor 2 pukkelpop kaartjes. Als dat uberhaubt wel mogelijk is (pukkelpop e-tickets op naam e.d.).
Veel plezier op lowlands voor degene die toch gaan.

 0
Avatar Ace2000
vr 22 jul 2011 08:49

Ace2000 Als ik moet gokken zou ik zeggen in Alpha/Grolsch als afsluiters Arctic Monkeys, Interpol, The Offspring, dEUS, Fleet Foxes of Elbow en ik vrees Within Temptation. Een echte 'klapper' zit er niet tussen, echt duur zal deze line up niet zijn geweest. Jammer dat ze geen SoaD, Pulp, Chemical Brothers of zelfs een White Lies wilden(of konden) betalen.

 2
geen avatar
vr 22 jul 2011 09:25

pilsnikkenop.. elbow/offspring/arctic monkeys gaan afsluiten denk ik idd.

en idd jammer khad graag white leis ofzo willen zien. Maar heb al beetje lopen luisteren en toch al echt vette dingen gehoord. Heb echt zin in Fleet foxes/cage the elephant bijv.

Skrillex/elbow is uiteraard ook gruwelijk.

 0
Avatar buke
vr 22 jul 2011 10:52

buke White Lies hebben al twee keer tamelijk beroerd op Lowlands opgetreden. En dat is gewoon Lowlands; opletten wat er staat, zorgen dat je erbij bent want daarna ben je te laat. Colplay heeft in de kleinste tent gestaan. Stop dus met emmeren en ga eens 10 acts per dag bekijken, kun je over 5 jaar heel stoer zeggen dat je erbij was.

Interpol komt ook in de buurt van headlinen denk ik. ARctic Monkeys vrijdag en ik denk Elbow zaterdag, kunnen ze denk ik goed aan. Offspring is al heel lang vergane glorie maar ik ben bang dat dat kwartje bij veel mensen nog moet vallen.

 1
Avatar buke
vr 22 jul 2011 10:53

buke ik bedoelde Elbow zondag

 -1
Avatar juggalo
vr 22 jul 2011 10:56

juggalo Hoop namen die ik niet ken en op zich wel wil leren kennen. Gelukkig staan er ook wel een aantal namen waar ik heel blij van wordt; rise against, mariachi el bronx, the roots en q-tip. Toch wel jammer dat er geen grote naam of 2 bij zijn gekomen.

 1
geen avatar
vr 22 jul 2011 11:01

Jacobhagelaars Ik las een tijd geleden een artikel in de spits waarin stond dat er deze zomer gewoonweg weinig grote acts in Europa zijn. Daarom gingen die concerten in het Westerpark ook niet door. Zou dat er mee te maken kunnen hebben? Naast Eminem heeft pukkelpop nou ook niet echt grotere headliners dan Lowlands. Ja ook de Foo Fighters natuurlijk. En hoewel ze te gek zijn, zijn ze zo onderhand welvoor de 12e keer ergens te zien.

Ik vind het ook jammer, maar wellicht is het gebrek aan grote acts in Europa eerder de reden dan geld? Zou dat kunnen?

 -1
geen avatar
vr 22 jul 2011 11:40

AATKWADRAAT Jacobhagelaars schreef:
Ik las een tijd geleden een artikel in de spits waarin stond dat er deze zomer gewoonweg weinig grote acts in Europa
zijn. Daarom gingen die concerten in het Westerpark ook niet door. Zou dat er mee te maken kunnen hebben? Naast Eminem heeft pukkelpop nou ook niet echt grotere headliners dan Lowlands. Ja ook de Foo Fighters natuurlijk. En hoewel ze te gek zijn, zijn ze zo onderhand welvoor de 12e keer ergens te zien.

Ik vind het ook jammer, maar wellicht is het gebrek aan grote acts in Europa eerder de reden dan geld? Zou dat kunnen?

ja doei! waarom kan pukkelpop dan wel
No Use For A Name
Apocalyptica
As I Lay Dying
Bleed From Within
Bloody Beetroots Deathcrew 77
Crookers
The Streets
D12
Deftones
Suicidal Tendencies
Duck Sauce
Eminem
The Ting Tings
Thirty Seconds to Mars
Good Charlotte
Foo Fighters boeken?

 1
geen avatar
vr 22 jul 2011 11:49

dekaden1 echt beetje jammer dit hoor, geen een fatsoenlijke harde metal band, wat nou vervanger voor bfmv (ik weet dat het geen echte harde muziek is, maar bij gebrek aan beter/iets fatsoenlijk), om te huilen dit,

 1
Avatar juggalo
vr 22 jul 2011 11:56

juggalo dekaden1 schreef:
echt beetje jammer dit hoor, geen een fatsoenlijke harde metal band, wat nou vervanger voor bfmv (ik weet dat het geen echte harde muziek is, maar bij gebrek aan beter/iets fatsoenlijk), om te huilen dit,

Dat mis ik dus ook. Zelfs werchter heeft altijd wel minimaal 1 grote metal/ punk band. Gelukkig ga ik de week voor LL naar ieperfest dus dan heb ik mijn dosis herrie iig wel gehad.

 0
Avatar Ace2000
vr 22 jul 2011 12:01

Ace2000 Natuurlijk zullen er bands van deze line-up doorbreken dat is statisch gezien welhaast gegarandeerd met zoveel nieuwkomers. Maar wat is er mis met gevestigde namen (mits kwalitatief goed).
Waarom niet eens een Prince, Slayer, Tori Amos, Bjork oid boeken(zoals ze vroeger wel eens Iggy Pop, Motorhead of Heather Nova hadden)?Waarom vrijwel geen gitaargeweld meer? Er zit genoeg moois in het programma, maar de diversiteit/orginaliteit loopt de laatste jaren wel erg terug.

 1
Avatar tobyhazenberg
vr 22 jul 2011 12:13

tobyhazenberg hèhè, ik zie op internet toch ineens veel mensen die "hetzelfde" denken...

 -4
geen avatar
vr 22 jul 2011 13:18

pilsnikkenop.. juggalo schreef:
dekaden1 schreef:
echt beetje jammer dit hoor, geen een fatsoenlijke harde metal band, wat nou vervanger voor bfmv (ik weet dat het geen echte harde muziek is, maar bij gebrek aan beter/iets fatsoenlijk), om te huilen dit,

Dat mis ik dus ook. Zelfs werchter heeft altijd wel minimaal 1 grote metal/ punk band. Gelukkig ga ik de week voor LL naar ieperfest dus dan heb ik mijn dosis herrie iig wel gehad.

Underoath is punkmetal toch

 0
Avatar Ace2000
vr 22 jul 2011 13:21

Ace2000 tobyhazenberg schreef:
Waarmee gaan ze de Alpha vullen? (+/-15acts)
...


Da's een mooie voor een prijsvaag. Post je 10 kanshebbers. Punt per Alpa-naam, dubbele punten voor headliners. Uitslag 28 juli, de gelukkige winaars krijgen bij binnenkomst op LL een gratis LL-vuilniszak.

 3
Avatar tobyhazenberg
vr 22 jul 2011 14:02

tobyhazenberg Underoath, ik zou dat omschrijven als krijsende - puber - core

 -4
Avatar jeroensiep
vr 22 jul 2011 14:29

jeroensiep Poeh poeh, wat een fucking gezeik weer...blij dat ik niet tussen die mensen sta maar op Pukkelpop ook al mis ik dan Interpol, Seasick Steve, Elbow, Arctic Monkeys en vele anderen die ik graag wil zien. Pukkelpop heeft dan wel 30stm, D12, Duck Sauce en dergelijke maar die hoef ik dan toch echt absoluut niet te zien, vooral die laatste is om te janken dat ze afsluiten. Pukkelpop heeft altijd al meer geld gehad voor acts dus waarom zou dat nu opeens een probleem moeten zijn? LL heeft een prima line-up, alleen is het nooit goed bij de meeste Nederlanders die alleen maar willen zeiken op alles. Niet genoeg harde shit? Ga naar Graspop of Wacken en blijf niet ieder jaar opnieuw jezelf teleurstellen. Wil je een goed gevarieerd programma zonder de zogenaamde 3fm-acts? Ga naar Dour of een ander festival en loop daar dan niet te zeiken over de hoeveelheid Franstalig volk.

 -1
Avatar Ace2000
vr 22 jul 2011 14:39

Ace2000 @ tobyhazenberg
Ik zou toch nog eens goed luisteren, Underoath is mischien niet iedereen's cup-of-tea, maar steekt muzikaal toch echt wel knap in elkaar als je het een paarluisterbeurten geeft.

 1
Avatar buke
vr 22 jul 2011 14:48

buke Even de Pukkelpop - Lowlands discussie. Pukkelpop heeft de Horrors maar de headliners daar zijn pas om te janken, dan trekt Lowlands toch echt aan het langste eind met zoals Jeroensiep zegt Elbow, Arctic Monkeys (topalbum en betere liveshow), Interpol en held Steve.

Laat 30stm, D12 en DUck Sauce maar lekker bij de Belgenburen dan! Foo Fighters is vermakelijk maar spelen vaak genoeg ergens dus als je die per sé wilt zien kan dat makkelijk!

 1
Avatar tobyhazenberg
vr 22 jul 2011 15:05

tobyhazenberg ...ik zeg ook niet dat het slecht is, ik zou er ook zeker naar toe gaan. Maar PUNK, zeker niet. Ik vind jammer dat Lowlands dan weer het uiterste kiest in "metal"scene. Dit mag je wel onder kopje hardcore zetten toch?

 -4
geen avatar
vr 22 jul 2011 15:29

pilsnikkenop.. Foo Fighters is vlakke saaie rock

IMO

 1
Avatar jopkop
vr 22 jul 2011 17:06

jopkop haha zijn er nou serious mensen die positieve reacties met een -1 beoordelen? dat zal opperpessimist tobyhazenberg wel zijn?

 0
Avatar nootiewootie
vr 22 jul 2011 17:07

nootiewootie Nice! Dem slackers!

 0
Avatar Bard
vr 22 jul 2011 18:42

Bard tobyhazenberg schreef:
hèhè, ik zie op internet toch ineens veel mensen die "hetzelfde" denken...


Is dat ook de reden dat je veel op internet te vinden bent Toby? Willen de kinderen buiten niet met je spelen Toby? Ben je daarom ook zo'n zure virtuele-aandachts-vrager geworden Toby? Vragen Toby...Vragen..

ot: LOWLAAAAANDS WOOHOOOOO!! :D

 1
geen avatar
zo 24 jul 2011 20:01

fatbirdsdont.. De mensen die zeiken om meer headliners komen dan vervolgens met suggesties die mij doen hopen dat ze volgend jaar gewoon lekker gaan pinkpoppen. DOCH, het zijn idd weinig grote namen, misschien is dat wat zonde van tenten ALpha/Grolsh, misschien ook wat zonde van de balans. ..Ik mijzelf vind de line-up btw subliem.

 1
Avatar tobyhazenberg
ma 25 jul 2011 09:02

tobyhazenberg Onee hoor, ik constateer dat gewoon. Marktplaats komen ook meer kaarten los. Niet voor niks een interview met Eric. Mensen die op verschillende plaatsen ook hun zegje doen. Mijn kaarten zijn iig weg. 30% van onze groep gaat om dezelfde rede niet meer. Op naar Area4.

 -3
geen avatar
ma 25 jul 2011 17:24

TerrorTed tobyhazenberg schreef:
Onee hoor, ik constateer dat gewoon. Marktplaats komen ook meer kaarten los. Niet voor niks een interview met Eric. Mensen die op verschillende plaatsen ook hun zegje doen. Mijn kaarten zijn iig weg. 30% van onze groep gaat om dezelfde rede niet meer. Op naar Area4.


Hou jij elk jaar dan netjes statistieken van Marktplaats bij ofzo? Elk jaar staat marktplaats vol met mensen die kaarten van welk festival dan ook aanbieden. Maar goed ik ben blij dat jij naar Area4 gaat, is lowlands voor mij tenminste al geslaagd ;)

 3
Avatar tobyhazenberg
di 26 jul 2011 08:19

tobyhazenberg ... te makkelijk, duurde al ff voordat ie kwam...
Maar nee, ik was op Marktplaats nog op zoek naar LL kaarten voor vrienden. En na het interview, na het bekend maken van het feit dat DIT het programma wordt. Zag je op oa op marktplaats meer kaarten te voor schijn komen.

 -2
Avatar Guidovm
wo 27 jul 2011 07:06

Guidovm tobyhazenberg schreef:
Onee hoor, ik constateer dat gewoon. Marktplaats komen ook meer kaarten los. Niet voor niks een interview met Eric. Mensen die op verschillende plaatsen ook hun zegje doen. Mijn kaarten zijn iig weg. 30% van onze groep gaat om dezelfde rede niet meer. Op naar Area4.


Waarom heb je ze op mp en niet hier verkocht Toby>?Terwijl je hier nog zoveel bent te vinden...
Zeker wel voor boven de 200 euri verkocht zekers?:p
En Area4?hou toch op man wat n cliche line up zeg met alles wat ik vorig jaar gezien heb! Bah saai Toby had ik nou zeker niet van jou verwacht...

 0
Avatar tobyhazenberg
wo 27 jul 2011 10:45

tobyhazenberg NEEN, ik heb ze aan bekende van mij verkocht. Die hadden achter het spreekwoordelijke net gevist, dus die mogen nu voor normale prijs naar LL. Ik ga ze toch niet voor 200+ verkopen als ik er zelf over lig te zeiekn dat ik dat niet normaal vind.
Area4, 100 euro voor NOFX(1 van mijn favoriete bands), Dropkick Murphys, Mighty Mighty Bosstones, Deftones, Jimmy Eat World, PAnteon Rococo, Ignite, No Use For A Name, Hot Water Music, Underoath, Veara, Yellowcard, The Bouncing Souls, Skindred, The Black Pacific + LL-namen Karnivool, The Bronx(alleen), UInderoath. Mja, DAN heeft AREA4, wat dichterbij is voor mij, de voorkeur!

 -1
geen avatar
wo 27 jul 2011 11:05

pietjepuk2 ik dacht dat jij underoath puberaal geschreeuw vond ofzo..

kun je wel zolang van je pc wegblijven? zo'n festival duurt best lang hoor!

 2
Avatar tobyhazenberg
wo 27 jul 2011 12:23

tobyhazenberg @pietjepuk2, jij moet bij de pers werken?! Woorden, zinnen, etc verdraaien.
pilsnikkenop... noemde het punkmetal,
Lowlands noemt het METAL en daar was ik het niet mee eens en noemde het idd. hardcore/emo/geschreeuw. STAAT NERGENS dat ik het kut, slecht, bagger vind. STERKER, als ik op LL had rondgelopen was ik zeker even gaan kijken!

 0
Avatar Guidovm
wo 27 jul 2011 23:29

Guidovm tobyhazenberg schreef:
NEEN, ik heb ze aan bekende van mij verkocht. Die hadden achter het spreekwoordelijke net gevist, dus die mogen nu voor normale prijs naar LL. Ik ga ze toch niet voor 200+ verkopen als ik er zelf over lig te zeiekn dat ik dat niet normaal vind.
Area4, 100 euro voor NOFX(1 van mijn favoriete bands), Dropkick Murphys, Mighty Mighty Bosstones, Deftones, Jimmy Eat World, PAnteon Rococo, Ignite, No Use For A Name, Hot Water Music, Underoath, Veara, Yellowcard, The Bouncing Souls, Skindred, The Black Pacific + LL-namen Karnivool, The Bronx(alleen), UInderoath. Mja, DAN heeft AREA4, wat dichterbij is voor mij, de voorkeur!

over je kaartje ok kan ik nog inkomen maar ll is volgens maps ruim 30 min dichterbij dan area 4! Ook die hebben betere line ups gehad! Hoop voor je dat de sfeer daar ok is! Laat het me weten iig ben daar zeer benieuwd naar als mede festival rakker!

 0
geen avatar
do 28 jul 2011 18:35

joostl Guidovm schreef:
tobyhazenberg schreef:
NEEN, ik heb ze aan bekende van mij verkocht. Die hadden achter het spreekwoordelijke net gevist, dus die mogen nu voor normale prijs naar LL. Ik ga ze toch niet voor 200+ verkopen als ik er zelf over lig te zeiekn dat ik dat niet normaal vind.
Area4, 100 euro voor NOFX(1 van mijn favoriete bands), Dropkick Murphys, Mighty Mighty Bosstones, Deftones, Jimmy Eat World, PAnteon Rococo, Ignite, No Use For A Name, Hot Water Music, Underoath, Veara, Yellowcard, The Bouncing Souls, Skindred, The Black Pacific + LL-namen Karnivool, The Bronx(alleen), UInderoath. Mja, DAN heeft AREA4, wat dichterbij is voor mij, de voorkeur!

over je kaartje ok kan ik nog inkomen maar ll is volgens maps ruim 30 min dichterbij dan area 4! Ook die hebben betere line ups gehad! Hoop voor je dat de sfeer daar ok is! Laat het me weten iig ben daar zeer benieuwd naar als mede festival rakker!

Voor jou is ll allicht dichterbij, betekent niet dat dit ook voor tobyhazenberg geldt.

Lowlands is winning

 0

REAGEREN

REAGEREN?
Het is mogelijk op dit nieuws te reageren.
Je moet wel even inloggen met je Agendainfo account.
Nog geen Agendainfo account?
Hier kan je een Agendainfo account aanmaken.