Lowlands presenteert weer veel namen

Door Knoedel op 18 juni 2008 - 09:58 1 Lowlands 2008 voegt wederom een hele rits namen aan haar line-up toe. Veel namen van eigen bodem worden aan de line-up bijgevoegd. De nieuwe namen zijn: Bart Skils , Benga, Che Sudaka, De Jeugd van Tegenwoordig, Does It Offend You, Yeah?, Dorlene Love, El Guincho, Ellen Allien, Fucked up, GEM, Hit Me TV, Jeremy's, Junkie XL, Kissy Sell Out, Kraak & Smaak, Late of the Pier, Laura Marling, Le Le, Lucky Fonz III, Miss Kittin, No Age, Off The Record, Paprika Korps, Pete Philly & Perquisite, Pivot, Santogold, Shinedoe, Slagmålsklubben, Stephen Marley, Textures, The Girls, The Opposites, The Presidents of the USA, White Lies en Tom Baxter.

Als je deze artiesten op Lowlands aan het werk wilt zien, dan doe je er verstandig aan om binnenkort een kaart aan te schaffen. Uit betrouwbare bron hebben we vernomen dat het hard gaat met de voorverkoop.

Hier vind je alle Lowlands 2008 info. Ga jij ook naar Lowlands? Zet het net als die 768 anderen in je Agendainfo!

Wekelijks het belangrijkste festivalnieuws in je mailbox?
Schrijf je in op onze nieuwsbrief



recensieplaatje4

RECENSIES: COLDPLAY, RADIOHEAD, REM, FOO FIGHTERS, ...Het is weer een maandje geleden dat we een update gaven van onze recensies....

Gothic Metal Palace nieuws23

ORGANISATIE GELAST GOTHIC METAL PALACE AF De organisatie van de eerste editie van het Gothic Metal Palace festival...

REACTIES

Avatar Veerle.*
wo 18 jun 2008 10:16

Veerle.* Echt super namen! Echt, een geweldige line-up! :D

 2
Avatar Menno182
wo 18 jun 2008 10:18

Menno182 Ik vind het jammer er staan geen grote namen tussen geen kijk als The Offspring nou komen XD vind ik het geweldig er moeten nog wel grote namen komen vind ik zelf

 0
Avatar Ted de tekkel
wo 18 jun 2008 10:23

Ted de tekkel Benga! Big Up!

 0
Avatar Marz667
wo 18 jun 2008 10:27

Marz667 Met Amy en Laura toch wel een voorsprong voor Lowlands lijkt me.

 0
Avatar Mathijs
wo 18 jun 2008 10:28

Mathijs Staan wel een paar 'aardige' namen tussen. Of moet ik weer vele nieuwe bands gaan ontdekken?

 0
Avatar Musiquefreak
wo 18 jun 2008 10:30

Musiquefreak Whieehoee! Geniale namen! Echt, wauw!

 0
Avatar ErikLuyten
wo 18 jun 2008 10:30

punkr Che Sudaka was op 5 mei in Wageningen geniaal.

Verder (te) veel Nederlandse namen toegevoegd, ik mis nog altijd de échte Lowlands line-up

 0
geen avatar
wo 18 jun 2008 10:31

snies88 Bah, ik vind de line up van dit jaar helemaal niets. Ik hoop echt dat er nog een paar namen bij komen...

 0
Avatar Paralyzed
wo 18 jun 2008 10:45

Paralyzed Vet man! Santogold en Kraak&Smaak!

 0
Avatar lei2
wo 18 jun 2008 11:03

lei2 En de geruchten over coldplay :(
??????????

 0
Avatar ErikLuyten
wo 18 jun 2008 11:05

punkr lei2 schreef:
En de geruchten over coldplay :(
??????????
Veels te groot voor Lowlands. Verwacht er maar niets van :-)

 0
Avatar Musiquefreak
wo 18 jun 2008 11:12

Musiquefreak punkr schreef:
lei2 schreef:
En de geruchten over coldplay :(
??????????
Veels te groot voor Lowlands. Verwacht er maar niets van :-)

Erop vertrouwen doe ik ook niet, maar Muse heeft (ik geloof) twee jaar terug ook op Lowlands gestaan, dus ik sluit nog niets uit. (Stiekem hoop ik heel erg dat ze komen, ook al zal dat wel weer niet ^^')

 0
Avatar lei2
wo 18 jun 2008 11:14

lei2 ja zo is het maar net.....Keep the spirits up :D (aan het duimen voor coldplay)

 0
Avatar AMBULANT
wo 18 jun 2008 11:14

AMBULANT Ben het met Punkr eens: Veel Nederlandse namen die, vaak voor een appel en een ei, ergens anders te bewonderen zijn geweest.

Ik noem een Kraak & Smaak, Pete Philly, GEM, Opposites etc... Textures vind ik dan nog wel een band van kaliber. Maar als je in kleinere zalen bands kijkt in het weekend, heb je deze lijst al te vaak zien spelen en zijn ze voor zo'n internationaal festival geen wereldnieuws.

Ik gun het ze overigens allemaal wel:)
Behalve de' jeugd'... Dat vind ik echt de Hakkuhbar van de Neder'hop' oid...

 0
Avatar wildcatje
wo 18 jun 2008 11:14

wildcatje YAYYY de JEUGD en Pete altijd leuk

had toch nog een beetje gehoopt op osdorp posse en een grote naam als aanvulling. maar met de gehele line up ga ik me zeker vermaken ;) al ken ik de meeste bandjes niet (zegt het lowlands nieuwelingetje)

 0
Avatar Taell
wo 18 jun 2008 11:15

Taell Late of the Pieeeer <3

 1
Avatar Soeperman87
wo 18 jun 2008 11:20

Soeperman87 In tegenstelling tot de vorige lijst namen: wat een shizzle, in negatieve zin.

 0
Avatar niesl2
wo 18 jun 2008 11:39

niesl2 ik wordt er niet enthousiast van...dat wordt veel films kijken, theater checken en rondwandelen!

 0
Avatar MaybexMemories
wo 18 jun 2008 11:52

MaybexMemories waarom zijn de leukste namen allemaal nederlandse acts? (op presidents na dan...)

 0
Avatar nightwing
wo 18 jun 2008 12:14

nightwing Vergeleken met vorig jaar heeft Lowlands naar mijn mening toch een geweldige line up hoor! Vooral met de toevoegingen van De Jeugd van Tegenwoordig, Does It Offend You, Yeah?,Junkie XL, Kraak & Smaak, Le Le, Pete Philly & Perquisite, Slagmålsklubben, The Opposites

Slagmålsklubben wordt 1 groot feest!!!

 0
geen avatar
wo 18 jun 2008 12:15

Sosaysi No Age! Slagsmalsklubben!

 0
Avatar walterschen
wo 18 jun 2008 12:19

walterschen Ik word hier niet warm of koud van. The Offspring zou idd de shit zijn, maar ja.... dat is wel wat onwaarschijnlijk

 0
Avatar Kelvin
wo 18 jun 2008 12:22

Kelvin Vind het echt te gek, lekker veel bandjes die ik niet ken. HIT ME TV is een leuke toevoeging als je de band beter kent dan alleen de hit die ze op 3fm draaien, en er zitten wat leuke bekende dingen tussen de rest erg onbekend voor mij helemaal top :)

 0
Avatar V!NNIE
wo 18 jun 2008 12:27

V!NNIE Offspring hoeft echt niemand op te rekenen hoor. Hopen is leuk, maar de kans is echt enorm klein ;)
(nieuwe album is wel echt GRUWELIJK)

verder klinkt het allemaal prima. Lekker nieuwe dingen ontdekken op LL08

 0
Avatar iezZ
wo 18 jun 2008 12:28

iezZ De Jeugd Van Tegenwoordig en Textures zijn wel leipe shit! Wanneer worden de echte headliners alleen bekend gemaakt? Want ik hoop niet dat N*E*R*D en Nightwish dat zijn!

 0
geen avatar
wo 18 jun 2008 12:29

Jboog ga toch naar pukkeklpop..

dan zie je nog eens wat,.. :P

nette namen hoor dat wel.. Jeremy's.. :D:D:D en dat Lele komt is niet zo verrassend aangezien een deel van DJVT erin zit..

Kraak en Smaak is trouwens in het buitenland groter dan hier dat merk ik wel...

 0
Avatar Daniek
wo 18 jun 2008 12:29

Daniek Jaaaaa, de Jeugd en Lele! Mooi man!

 0
Avatar Daniek
wo 18 jun 2008 12:40

Daniek Jaaaaa, de Jeugd en Lele! Mooi man!

 0
Avatar Daniek
wo 18 jun 2008 12:41

Daniek dat was dus niet de bedoeling, om twee keer te posten..

 0
Avatar V!NNIE
wo 18 jun 2008 12:41

V!NNIE Offspring hoeft echt niemand op te rekenen hoor. Hopen is leuk, maar de kans is echt enorm klein ;)
(nieuwe album is wel echt GRUWELIJK)

verder klinkt het allemaal prima. Lekker nieuwe dingen ontdekken op LL08

 0
Avatar jeroensiep
wo 18 jun 2008 12:41

jeroensiep bah bah ben blij dat ik naar pukkelpop ga...

 0
Avatar Paul_Banks
wo 18 jun 2008 12:52

Paul_Banks Menno182 schreef:
Ik vind het jammer er staan geen grote namen tussen geen kijk als The Offspring nou komen XD vind ik het geweldig er moeten nog wel grote namen komen vind ik zelf


Bart Skills en Miss Kittin zijn best grote namen.

The Offspring is qua naam misschien wel groot, maar als band een absolute aanfluiting. Althans de laatste keer dat ik ze op Lowlands zag (ik dacht 2004).

Verder is het programma heerlijk, veel bandjes die je nooit allemaal in de clubtour kan hebben gezien, maar wel kunnen spelen. En hiermee ga ik waarschijnlijk mijn eerste 2 keer lowlands herhalen, veel bandjes zien die ik niet goed ken (Foals bijv.), of helemaal niet (Los campi nogwat bijvoorbeeld), of juist wel, maar nog niet live heb gezien (Hit me tv, Gutter twins en stiekem hoop ik nog een beetje op Lightspeed champion).

De laatste jaren had ik wel een beetje het gevoel dat alles voor mij op de automatische piloot ging. Wel veel leuke en goede dingen gezien, maar weinig echte verrassingen (Be your own pet is echt de enige die mij te binnen schiet) of grote teleurstellingen (The Offspring en Panic at the disco (vroeg in de middag en kende alleen de eerste single, maar wat heb ik daar nog steeds spijt van) daargelaten)

En de mensen die grote namen willen zien moeten maar een Werchter of Pinkpop kaartje kopen (het Werchterprogramma is dit jaar ruk en een heerlijk weekend Pinkpop heb ik er al opzitten, dus eigenlijk hebben die mensen gewoon pech).

 0
geen avatar
wo 18 jun 2008 12:52

tanja78 ik wil dat the cribs komen!

 0
geen avatar
wo 18 jun 2008 13:06

kingkong nu nog wachten op de fatsoenlijke namen

 0
Avatar KoningLeon
wo 18 jun 2008 13:07

KoningLeon Slagmålsklubben !!!!!!

 0
Avatar buke
wo 18 jun 2008 13:27

buke ben blij met late of the pier, net gemist op london calling.. en erg blij met asntogold!! maar daarvan wist ik al dat ze kwam.. verder weer leuke (nederlandse) namen.. hoort óók bij lowlands.

 0
Avatar eisenherz
wo 18 jun 2008 14:37

eisenherz Presidents <3.

 1
Avatar Namaaksupporter
wo 18 jun 2008 14:49

Namaaksuppor.. No Age! _O_ Die mogen ook wel naar Pukkelpop. Voor de rest maken ze er niet veel van in Biddinghuizen, de eveneens tegenvallende line-up van Pukkelpop gaat nog altijd moeiteloos over die van Lowlands heen...

 0
Avatar Marieke234
wo 18 jun 2008 14:51

Marieke234 Leuk, leuk, leuk! :-D

 0
Avatar walterschen
wo 18 jun 2008 14:52

walterschen Paul_Banks schreef:
Menno182 schreef:
Ik vind het jammer er staan geen grote namen tussen geen kijk als The Offspring nou komen XD vind ik het geweldig er moeten nog wel grote namen komen vind ik zelf


Bart Skills en Miss Kittin zijn best grote namen.

The Offspring is qua naam misschien wel groot, maar als band een absolute aanfluiting. Althans de laatste keer dat ik ze op Lowlands zag (ik dacht 2004).

Verder is het programma heerlijk, veel bandjes die je nooit allemaal in de clubtour kan hebben gezien, maar wel kunnen spelen. En hiermee ga ik waarschijnlijk mijn eerste 2 keer lowlands herhalen, veel bandjes zien die ik niet goed ken (Foals bijv.), of helemaal niet (Los campi nogwat bijvoorbeeld), of juist wel, maar nog niet live heb gezien (Hit me tv, Gutter twins en stiekem hoop ik nog een beetje op Lightspeed champion).

De laatste jaren had ik wel een beetje het gevoel dat alles voor mij op de automatische piloot ging. Wel veel leuke en goede dingen gezien, maar weinig echte verrassingen (Be your own pet is echt de enige die mij te binnen schiet) of grote teleurstellingen (The Offspring en Panic at the disco (vroeg in de middag en kende alleen de eerste single, maar wat heb ik daar nog steeds spijt van) daargelaten)

En de mensen die grote namen willen zien moeten maar een Werchter of Pinkpop kaartje kopen (het Werchterprogramma is dit jaar ruk en een heerlijk weekend Pinkpop heb ik er al opzitten, dus eigenlijk hebben die mensen gewoon pech).

The Offspring een aanfluiting?
Man, je bent niet helemaal lekker, geloof ik

 0
Avatar leonmasselink
wo 18 jun 2008 14:58

leonmasselink Nog steeds geen bevestiging van the Futureheads:(, maar wel the Presidents! Mijn dag is weer goed.

 0
Avatar BackyardRock
wo 18 jun 2008 15:19

BackyardRock lei2 schreef:
En de geruchten over coldplay :(
??????????


Ik hoop het niet, zonde van het geld, doe dan liever nog wat goede kleinere namen

 0
Avatar CalibanFan
wo 18 jun 2008 15:23

CalibanFan o shit de jeugd van tegenwoordig op lowlands

 0
Avatar mtje
wo 18 jun 2008 15:46

mtje Ik word hier blij van.
Jeugd van tegenwoordig, lovelyyyy. DIOY, ook heeeel fijn. slagmalsklubben vandaag ontdekt, heel plezierig :P Miss kittin ben ik ook heel blij meeeeeee

 0
Avatar eisenherz
wo 18 jun 2008 16:03

eisenherz walterschen schreef:
Paul_Banks schreef:
Menno182 schreef:
Ik vind het jammer er staan geen grote namen tussen geen kijk als The Offspring nou komen XD vind ik het geweldig er moeten nog wel grote namen komen vind ik zelf


Bart Skills en Miss Kittin zijn best grote namen.

The Offspring is qua naam misschien wel groot, maar als band een absolute aanfluiting. Althans de laatste keer dat ik ze op Lowlands zag (ik dacht 2004).

Verder is het programma heerlijk, veel bandjes die je nooit allemaal in de clubtour kan hebben gezien, maar wel kunnen spelen. En hiermee ga ik waarschijnlijk mijn eerste 2 keer lowlands herhalen, veel bandjes zien die ik niet goed ken (Foals bijv.), of helemaal niet (Los campi nogwat bijvoorbeeld), of juist wel, maar nog niet live heb gezien (Hit me tv, Gutter twins en stiekem hoop ik nog een beetje op Lightspeed champion).

De laatste jaren had ik wel een beetje het gevoel dat alles voor mij op de automatische piloot ging. Wel veel leuke en goede dingen gezien, maar weinig echte verrassingen (Be your own pet is echt de enige die mij te binnen schiet) of grote teleurstellingen (The Offspring en Panic at the disco (vroeg in de middag en kende alleen de eerste single, maar wat heb ik daar nog steeds spijt van) daargelaten)

En de mensen die grote namen willen zien moeten maar een Werchter of Pinkpop kaartje kopen (het Werchterprogramma is dit jaar ruk en een heerlijk weekend Pinkpop heb ik er al opzitten, dus eigenlijk hebben die mensen gewoon pech).

The Offspring een aanfluiting?
Man, je bent niet helemaal lekker, geloof ik

Ik ben het met je eens, die gast is niet helemaal lekker.

Ik heb ze destijds niet op lowlands gezien maar gewoon in de hmh. Maaaar echt de beste concert dat ik tot nu heb meegemaakt <3.

 0
Avatar eric_maiden
wo 18 jun 2008 16:22

eric_maiden zegt me zo goed als allemaal nix, en wat ik dervan ken vink kut, maja, ik toch niet voor de bands naar lowlands, alleen voor de sfeer=D

 0
Avatar Megalomaniac
wo 18 jun 2008 16:37

Megalomaniac Jeremy's yeah ! Ben benieuwd hoe ze zullen zijn op Lowlands! POTUSA zijn ook leuk!

 0
geen avatar
wo 18 jun 2008 17:05

Bart182 Coldplay! Jeej! Echt?

Maar uhmm ik zie niet veel leuke namen.

 0
geen avatar
wo 18 jun 2008 17:07

Bart182 Coldplay! Jeej! Echt?

Maar uhmm ik zie niet veel leuke namen.

 0
Avatar E-Clect-Eddy
wo 18 jun 2008 17:40

E-Clect-Eddy Late of the Pier
Le Le
Miss Kittin
Santogold
The Presidents of the USA

Ze gaan het steeds moeilijker voor me maken (PP versus LL). Kijken of PP nog met iets leuks te melden heeft binnenkort.

 0
Avatar pikhaak
wo 18 jun 2008 17:47

pikhaak al dat gezeik dat alles te groot zou zijn voor lowlands!! coldplay kan mijn inziens makkelijk de afsluiter van lowlands zijn...maar lekker belangrijk ook...
textures, presidents, jeremys en does it offend you, yeah lijken me wel leuk:D
en ben wel beneiuwd naar fucked up. mooie naam voor een band haha

heerlijk veel onbekende shit:)

 0
Avatar pikhaak
wo 18 jun 2008 17:48

pikhaak wil trouwens nog wel graag One Night Only op lowlands...

zou dat kunnen denken jullie?? vind het een leuk nummer dat je telkens bij studio sportzomer hoort op het eind:)

 0
Avatar Velvet_Underground
wo 18 jun 2008 18:23

Velvet_Under.. Er zitten leuke namen tussen maar ik vind het niet echt een indrukwekkende toevoeging... ach. De Line-up is toch al wel nice.

 0
Avatar Acoustic
wo 18 jun 2008 18:33

Acoustic Hier en daar wel leuke naam maar had iets meer verwacht. Benieuwd wat er nog bij komt!

 0
geen avatar
wo 18 jun 2008 18:36

GuppieBIER eisenherz schreef:
walterschen schreef:
Paul_Banks schreef:
Menno182 schreef:
Ik vind het jammer er staan geen grote namen tussen geen kijk als The Offspring nou komen XD vind ik het geweldig er moeten nog wel grote namen komen vind ik zelf


Bart Skills en Miss Kittin zijn best grote namen.

The Offspring is qua naam misschien wel groot, maar als band een absolute aanfluiting. Althans de laatste keer dat ik ze op Lowlands zag (ik dacht 2004).

Verder is het programma heerlijk, veel bandjes die je nooit allemaal in de clubtour kan hebben gezien, maar wel kunnen spelen. En hiermee ga ik waarschijnlijk mijn eerste 2 keer lowlands herhalen, veel bandjes zien die ik niet goed ken (Foals bijv.), of helemaal niet (Los campi nogwat bijvoorbeeld), of juist wel, maar nog niet live heb gezien (Hit me tv, Gutter twins en stiekem hoop ik nog een beetje op Lightspeed champion).

De laatste jaren had ik wel een beetje het gevoel dat alles voor mij op de automatische piloot ging. Wel veel leuke en goede dingen gezien, maar weinig echte verrassingen (Be your own pet is echt de enige die mij te binnen schiet) of grote teleurstellingen (The Offspring en Panic at the disco (vroeg in de middag en kende alleen de eerste single, maar wat heb ik daar nog steeds spijt van) daargelaten)

En de mensen die grote namen willen zien moeten maar een Werchter of Pinkpop kaartje kopen (het Werchterprogramma is dit jaar ruk en een heerlijk weekend Pinkpop heb ik er al opzitten, dus eigenlijk hebben die mensen gewoon pech).

The Offspring een aanfluiting?
Man, je bent niet helemaal lekker, geloof ik

Ik ben het met je eens, die gast is niet helemaal lekker.

Ik heb ze destijds niet op lowlands gezien maar gewoon in de hmh. Maaaar echt de beste concert dat ik tot nu heb meegemaakt <3.

Offspring in 2004 was een van beste optredens toen, en sfeer was uitgelaten.

Voorbeeld:
We wachtte voorraan(letterlijk vooraan) dat Offspring begint, opeens gaat volume wat harder 10 min voor aanvang optreden en hoorde je nummer v Dropkick Murphys.Gelijk was er een grootte circel en soort van Moshpit ineen omdat iedereen er zin in had, en we stonden 1 minuut later achteraan het eerste vak door al het geduw(wat wel gaaf was) en toen speelde ze nopg niet eens.

En tijdens en na het optreden van Offspring: Een Groot Feest.

Wat ik hiermee wil zeggen?
The Offspring is een echte goede en goede festival band, ik verwacht niet dat ze komen, maar hoop en wil het graag

 0
Avatar chillmusic
wo 18 jun 2008 19:19

chillmusic pikhaak schreef:
wil trouwens nog wel graag One Night Only op lowlands...

zou dat kunnen denken jullie?? vind het een leuk nummer dat je telkens bij studio sportzomer hoort op het eind:)


Ze hebben zelf al bevestigd voor 15 augustus :) idd een heel lekker nummer is dat!

 0
Avatar sylly
wo 18 jun 2008 19:40

sylly Ik wil The Verve!!!!

 0
Avatar linolium
wo 18 jun 2008 23:33

linolium Ellen Allien(L)

 0
geen avatar
do 19 jun 2008 02:26

Sliepnir sorry maar sommige hebben het erover geen grote namen... Maar The Sex Pistols is toch wel een iets grotere naam dan The Offspring... weet niet of ik nou liever the offspring zie... k ben dan meer van het oude punk inplaats van die nieuwe generatie nep punkers :P

 0
Avatar Marieke234
do 19 jun 2008 09:02

Marieke234 Nou nou! Ik wil ga de Pistols zeker zien, maar ik kan me niet voorstellen dat ze nog zo zijn als toen met Sid. Het lijkt me eerder vergane glorie. Dat kan je van The Offspring niet zeggen.

 0
Avatar dimitrivicious
do 19 jun 2008 09:33

dimitrivicious wees blij dat ze niet meer zijn zoals met sid, die kon geen noot spelen xD

 0
Avatar Marieke234
do 19 jun 2008 10:15

Marieke234 Eens, maar wel een legende! :-)

 0
Avatar mtje
do 19 jun 2008 10:34

mtje Heel veel mensen hebben het over dat Le Le, die ken ik nog niet dus dat word toch maar eens uitchecken !

 0
Avatar adgertic-Z4
do 19 jun 2008 10:54

adgertic-Z4 Che Sudaka, De Jeugd van Tegenwoordig, Fucked up, GEM, Hit Me TV, Jeremy's, Junkie XL, Kraak & Smaak, Le Le, No Age, Pete Philly & Perquisite, Pivot, Slagmålsklubben, The Girls, The Opposites, The Presidents of the USA en White Lies..... MENSEN WAAR KLAGEN WE OVER!!!! Ok, geen hele grote namen maar wordt zekersteweten een feestje!!!!!!
Ik heb er zin in!

 0
Avatar pinkelotje
do 19 jun 2008 11:20

pinkelotje lekker belangrijk wie er komen, het wordt toch wel weer een leuk feestje

 1
Avatar Jappelke
do 19 jun 2008 11:22

Jappelke N*E*R*D, The Dresden Dolls en ELbow, reden genoeg voor mij. Van dit nieuwe lijstje alleen jeej voor Presidents! Ik hoop nog op Offspring idd. Liever geen Coldplay hoor dan komen er allemaal dagjes-dertigers blegh!

 0
Avatar Marieke234
do 19 jun 2008 11:52

Marieke234 ... Wat is er nou weer mis met dertigers? Beter dan het publiek dat Tokio Hotel zou trekken, niet? ;-)

 0
Avatar Z-Boy
do 19 jun 2008 12:11

Z-Boy wordt weer erg vet miskijk je er niet aan staan hele vette namen alleen misschien niet allemaal mainstream bekend.

 0
geen avatar
do 19 jun 2008 12:27

Gijstebrij What the f*ck heeft iedereen in ene met the Offspring? ik heb ze twee keer gezien en dat was bagger... alle platen na smash waren ook bagger...

 0
Avatar Paul_Banks
do 19 jun 2008 12:39

Paul_Banks Gijstebrij schreef:
What the f*ck heeft iedereen in ene met the Offspring? ik heb ze twee keer gezien en dat was bagger... alle platen na smash waren ook bagger...


Ixnay... is nog wel een lekker plaatje, maar ik snap werkelijk waar niet waarom je nummers als Pretty fly en Why don't you get a job uberhaupt maakt, laat staan speelt tijdens je set. Metallica snapt tenminste dat ze sinds 1991 alleen maar bagger hebben gemaakt en daarom spelen ze dat ook niet.

Maar schijnbaar vinden sommige mensen The Offspring nog wel leuk, hetzelfde met Coldplay, waarom zou je Coldplay na X & Y nog serieus nemen?

 0
Avatar Paul_Banks
do 19 jun 2008 12:43

Paul_Banks mtje schreef:
Heel veel mensen hebben het over dat Le Le, die ken ik nog niet dus dat word toch maar eens uitchecken !


Voor iemand van de Jeugd van tegenwoordig is dit best aardig in elkaar gestoken muziek, maar dat vind ik van Bastian ook. De jeugd van tegenwoordig lijkt dus echt camp omdat ze dus wel leuke sideprojecten hebben (Bastian was er natuurlijk al voor DJVT).

Overigens is de naam lele volgens mij ook een grap, want uitgesproken kom je al gauw tot lulluh.

 0
Avatar Marieke234
do 19 jun 2008 13:04

Marieke234 Haha. Je bent wel een beetje lachwekkend hoor. Iedereen heeft toch een andere smaak?

Om hier alles af te gaan kraken heeft weinig zin, zeg dan nog iets nuttigs.

 -1
geen avatar
do 19 jun 2008 13:52

Gijstebrij Marieke234 schreef:
Haha. Je bent wel een beetje lachwekkend hoor. Iedereen heeft toch een andere smaak?

Om hier alles af te gaan kraken heeft weinig zin, zeg dan nog iets nuttigs.


Sinds wanneer ben je lachwekkend als je op een normale manier je mening geeft?

 0
Avatar Paul_Banks
do 19 jun 2008 14:01

Paul_Banks Marieke234 schreef:
Haha. Je bent wel een beetje lachwekkend hoor. Iedereen heeft toch een andere smaak?

Om hier alles af te gaan kraken heeft weinig zin, zeg dan nog iets nuttigs.


Of je leest selectief of helemaal niet. Of je had het niet tegen mij (dat is het voordeel van quoten, je weet waar het over gaat).

Maar het op smaak gooien is echt een dooddoener van jewelste. Natuurlijk heeft iedereen een andere smaak, maar wat iemand leuk vind hoeft niet per se goed te zijn. En andersom, zo vond ik Gavin DeGraw op Pinkpop echt goed, goede stem, goede kop, betrekt zijn publiek er bij, maar ik vind zijn muziek gewoon niet leuk.

En als iemand het recht heeft om bepaalde bands leuk, goed of wat dan ook te vinden, dan heb ik toch het recht om diezelfde bands tot op de grond toe af te kraken? En daar kan een ander het weer niet mee eens zijn. Dat is het mooie. Zo zijn er mensen die het optreden op Lowlands wel ok vonden, ik vond het drama en mede daarom ook zonde van het geld om een Offspring te boeken.

 0
Avatar Paul_Banks
do 19 jun 2008 14:03

Paul_Banks Marieke234 schreef:
Haha. Je bent wel een beetje lachwekkend hoor. Iedereen heeft toch een andere smaak?

Om hier alles af te gaan kraken heeft weinig zin, zeg dan nog iets nuttigs.


Maar misschien had je het wel tegen mij, omdat jouw bericht direct onder die van mij staat. Ik zou zeggen lees de reactie er boven nog eens en zeg me waar ik Le le en Bastian afkraak?

 0
Avatar walterschen
do 19 jun 2008 14:48

walterschen Gijstebrij schreef:
Marieke234 schreef:
Haha. Je bent wel een beetje lachwekkend hoor. Iedereen heeft toch een andere smaak?

Om hier alles af te gaan kraken heeft weinig zin, zeg dan nog iets nuttigs.


Sinds wanneer ben je lachwekkend als je op een normale manier je mening geeft?

Zeggen dat iets bagger is en vragen what the f'ck iedereen met een band heeft, is niet normaal je mening geven. Sterker nog, je geeft dan helemaal je mening niet. Je veronderstelt dat iets zo is. En als je dat zelf niet ziet, dan ben je al helemaal lachwekkend.

Ook snap ik niet wat er mooi is aan het afkraken van bands, waardoor er een discussie ontstaat. Lijkt mij niets moois aan. Voor alle duidelijkheid, ik heb het hier dus over deze tekst:

En als iemand het recht heeft om bepaalde bands leuk, goed of wat dan ook te vinden, dan heb ik toch het recht om diezelfde bands tot op de grond toe af te kraken? En daar kan een ander het weer niet mee eens zijn. Dat is het mooie. Zo zijn er mensen die het optreden op Lowlands wel ok vonden, ik vond het drama en mede daarom ook zonde van het geld om een Offspring te boeken.

 0
geen avatar
do 19 jun 2008 14:57

Gijstebrij walterschen schreef:
Zeggen dat iets bagger is en vragen what the f'ck iedereen met een band heeft, is niet normaal je mening geven. Sterker nog, je geeft dan helemaal je mening niet. Je veronderstelt dat iets zo is. En als je dat zelf niet ziet, dan ben je al helemaal lachwekkend.


Ok laat ik me dan herformuleren...
Waarom vinden veel mensen de Offspring zo leuk? Ik heb er de laatse tijd weinig van gehoord en de platen die ze na Smash hebben uitgebracht vind ik bagger... Ook vond ik ze niet goed toen ik ze live zag spelen...

 0
Avatar Paul_Banks
do 19 jun 2008 15:08

Paul_Banks Dus meneer Walterschen; u houdt niet van discussie? En u begrijpt het niet goed, het mooie is juist dat de een iets mooi kan vinden en de ander hetzelfde verschrikkelijk en dat daar een discussie over kan ontstaan of men gewoon accepteert dat de een het mooi vindt en de ander niet, daar lijkt mij toch niets mis mee of mogen er alleen maar "dat is een superband" "dat vind ik mooi" "dat vind ik goed" berichten als reactie komen, waardoor u een tegenbericht uit sluit? Mocht dit zo zijn dan wens ik u veel succes in uw leven.

Niemand hoeft het met mij eens te zijn, maar het valt altijd wel op dat als er wat tegengas gegeven wordt er mensen beginnen te klagen. Zoals ik al zei: als iemand meldt dat hij iets wil zien of leuk vindt, waarom zou een ander dan niet mogen zeggen dat hij liever niet heeft dat een band komt of mogen zeggen dat hij de band niet goed vindt?

 0
geen avatar
do 19 jun 2008 15:10

Gijstebrij walterschen schreef:
Zeggen dat iets bagger is en vragen what the f'ck iedereen met een band heeft, is niet normaal je mening geven. Sterker nog, je geeft dan helemaal je mening niet. Je veronderstelt dat iets zo is. En als je dat zelf niet ziet, dan ben je al helemaal lachwekkend.


Ok laat ik me dan herformuleren...
Waarom vinden veel mensen de Offspring zo leuk? Ik heb er de laatse tijd weinig van gehoord en de platen die ze na Smash hebben uitgebracht vind ik bagger... Ook vond ik ze niet goed toen ik ze live zag spelen...

 0
Avatar Paul_Banks
do 19 jun 2008 15:18

Paul_Banks Dus meneer Walterschen; u houdt niet van discussie? En u begrijpt het niet goed, het mooie is juist dat de een iets mooi kan vinden en de ander hetzelfde verschrikkelijk en dat daar een discussie over kan ontstaan of men gewoon accepteert dat de een het mooi vindt en de ander niet, daar lijkt mij toch niets mis mee of mogen er alleen maar "dat is een superband" "dat vind ik mooi" "dat vind ik goed" berichten als reactie komen, waardoor u een tegenbericht uit sluit? Mocht dit zo zijn dan wens ik u veel succes in uw leven.

Niemand hoeft het met mij eens te zijn, maar het valt altijd wel op dat als er wat tegengas gegeven wordt er mensen beginnen te klagen. Zoals ik al zei: als iemand meldt dat hij iets wil zien of leuk vindt, waarom zou een ander dan niet mogen zeggen dat hij liever niet heeft dat een band komt of mogen zeggen dat hij de band niet goed vindt?

 0
Avatar walterschen
do 19 jun 2008 15:31

walterschen Paul_Banks schreef:
Dus meneer Walterschen; u houdt niet van discussie? En u begrijpt het niet goed, het mooie is juist dat de een iets mooi kan vinden en de ander hetzelfde verschrikkelijk en dat daar een discussie over kan ontstaan of men gewoon accepteert dat de een het mooi vindt en de ander niet, daar lijkt mij toch niets mis mee of mogen er alleen maar "dat is een superband" "dat vind ik mooi" "dat vind ik goed" berichten als reactie komen, waardoor u een tegenbericht uit sluit? Mocht dit zo zijn dan wens ik u veel succes in uw leven.

Niemand hoeft het met mij eens te zijn, maar het valt altijd wel op dat als er wat tegengas gegeven wordt er mensen beginnen te klagen. Zoals ik al zei: als iemand meldt dat hij iets wil zien of leuk vindt, waarom zou een ander dan niet mogen zeggen dat hij liever niet heeft dat een band komt of mogen zeggen dat hij de band niet goed vindt?


Ik heb eigenlijk het idee dat je mij niet helemaal begrijpt. Natuurlijk is het normaal als je gewoon zegt wat je ergens van vindt, of dat nou positief of negatief is. Je zal mij niet horen zeggen dat je alleen maar positieve reacties op dingen moet geven. Ik snap ook niet waar je uit concludeert dat ik dat zo zie.

Het enige wat ik zeg is dat een band tot op het bot afkraken om tot een discussie te komen nergens op slaat. Het ontwijken van een discussie slaat nergens op, maar het opzoeken ervan ook niet. Het leek erop dat je dat bedoelde in je bericht. Als dat niet zo is, heb ik me vergist.

 0
Avatar Paul_Banks
do 19 jun 2008 15:43

Paul_Banks Maar ik denk dat ik wel een redelijke toon aan houd; als ik echt iets ga afkraken tot het bot dan denk ik dat het tot heel veel verontwaardige en schokkende reacties lijdt en er zijn hier ook vast nog wel mensen die meekijken op zo'n site als dit (en terecht) dus het zal er niet van komen. En natuurlijk zal het bericht verder moeten komen dan "Dat is kut!" Ik gaf met het tot de grond toe afbreken aan dat het ook gewoon een mening is. En waarom zou zo'n mening minder zijn dan een positieve mening? Dat jij het niet relevant vindt is jouw standpunt, mijn standpunt is dat er nog iets bestaat als fatsoen en als het even kan probeer ik daar aan te voldoen. Vandaar dat ik naast ruk en bagger weinig krachttermen gebruik

 0
Avatar Paul_Banks
do 19 jun 2008 15:49

Paul_Banks En er stond een vraagteken bij een aantal frasen. Dit was een uitnodiging om uw bericht enigszins toe te lichten. Wat u ook gedaan heeft. Het is niet dat ik u niet begreep, maar gewoon wat verduidelijking vroeg.

Maar is het niet heerlijk om veel van dit soort onzinnige discussies te houden? :-D

 0
Avatar klompje
do 19 jun 2008 18:19

klompje Ook ik begrijp niks van die hele Offspring hype. Over uitgerangeerde bands gesproken...Mijn mening dan hè...

 0
Avatar Midas
do 19 jun 2008 21:52

Midas Uitgerangeerd?

Een gloednieuw album in de schappen, met allemaal lekkere nummertjes kan ik niet uitgerangeerd noemen.

En als je kijkt naar welke festivals ze hebben aangedaan ontkracht dat je stelling ook.

The Offspring is een fantastische festival band juist OMDAT ze hun bekende nummers lekker spelen.

Je kan een nummer als Why Dont You Get A Job kut vinden, maar het gros kan hem meebleren en dat geeft juist een heerlijke sfeer... of zie ik dat verkeerd?

Met een afsluiter als Self Esteem vind ik hun status als festivalband eigenlijk sws vast staan.

 0
Avatar Femmz
do 19 jun 2008 22:17

Femmz Ben ik dan de enige die de lowlands line up 'KUT' vind? blah zit maar 1 goede band tussen.. en dat is dan the kooks:P

vond line up van Pinkpop dan nog beter!

Rock werchter blijft het beste!

 0
Avatar klompje
do 19 jun 2008 22:26

klompje Heb Offspring 2 maal live mogen aanschouwen, is best leuk hoor, maar het blijft een aanfluiting, stelletje oude lullen op het podium die met humor hun valse gemauw proberen te verbloemen. Althans, zo komen ze op mij over, oftewel, t is maar een mening (voor de mensen die hier erg gevoelig voor zijn...)

 0
Avatar MachineHead
do 19 jun 2008 23:43

MachineHead Ehm line-up anyone?

 0
Avatar MachineHead
do 19 jun 2008 23:45

MachineHead Waar blijven de echte headliners? wie zijn de afsluiters? waar gaat al dat geld naartoe van die jaren achter elkaar uitverkocht zijn?

 0
Avatar sjakko
vr 20 jun 2008 00:15

sjakko heerlijk hoor altijd dat gezeur om die line-up, die geructen van Coldplay, Jay-Z, Fall Out Boy en Tokio Hotel haha. Ik ben altijd tevreden met die line up van ze. waar ik me wel over verbaas is dat niemand speculeert over Franz Ferdinand! dat kan je ook wel een grote band noemen toch! en The Hives en The Kooks.. lovvely

 0
Avatar Marieke234
vr 20 jun 2008 08:50

Marieke234 Speculeert? Franz Ferdinand staat er gewoon hoor.

 0
geen avatar
vr 20 jun 2008 10:41

faculty Giel heeft vanochtend Black Sun Empire en Fratelli's bevestigd op 3FM.

Allebei al een keer gezien, maar black sun empire mag er van mij best wel nog een keertje bij zijn!

 0
Avatar V!NNIE
vr 20 jun 2008 12:44

V!NNIE Ahhhh, The Offspring!
wat een heerlijke band

 0
Avatar Muse_LadY
vr 20 jun 2008 14:38

Muse_LadY Hee Veerle! Jij ook hier, oeh, maar SMK! Nu maar hopen dat ze minstens 3x langer spelen dan in de EKKO. ;) Leuke namen.. de buitenlandse dan vooral..

 0
Avatar Muse_LadY
vr 20 jun 2008 14:39

Muse_LadY Muse_LadY schreef:Oeh, SMK! Nu maar hopen dat ze minstens 3x langer spelen dan in de EKKO. ;) Leuke namen.. de buitenlandse dan vooral..

 0
geen avatar
vr 20 jun 2008 15:45

dikkie op lowlands site staat dat er nog maar 5000 kaarten zijn.

 0
geen avatar
za 21 jun 2008 15:42

base78 Hi, tja, niet echt meer de plek om nieuwe bandjes te ontdekken, had gehoopt op meer obscure US bandjes, wellicht volgend jaar + een beetje metal?

 0
Avatar Paul_Banks
zo 22 jun 2008 16:13

Paul_Banks Femmz schreef:
Ben ik dan de enige die de lowlands line up 'KUT' vind? blah zit maar 1 goede band tussen.. en dat is dan the kooks:P

vond line up van Pinkpop dan nog beter!

Rock werchter blijft het beste!


Als ik wat had gehad met het Nederlands elftal en ik vandaag een baaldag had gehad dan had dit bericht mijn hele dag goed gemaakt. Hilarisch gewoon.

Werchter het beste? Over slechte line-ups gesproken, Werchter wint dit jaar in alle categorieen.

 0
Avatar Marieke234
zo 22 jun 2008 17:48

Marieke234 Dat vind ik ook wel weer mee vallen, maar Lowlands is niet voor niets practisch uitverkocht. En eerlijk is eerlijk, het was Pinkpop niet gelukt met deze line-up. Maar Lowlands is nu eenmaal een heel stuk leuker! :-D

 0
Avatar Korenwolf
ma 23 jun 2008 16:53

Korenwolf Ik zie geen enkele grote naam, het wordt elk jaar minder. Voorbeeldje:
2005:
Foo fighters, Prodigy
2006:
Massive attack, Muse
2007:
Kaiser chiefs (waarom in godsnaam als dagafsluiter), the killers
2008:
NERD, Franz ferdinand
zucht, djvt was er in 2005 ook. Die moesten zich schamen voor hun wanvertoning toen. Was wel mooi om te zien hoe de tent leegliep. Jammer dat de organisatie dat voorval vergeten is en ze weer heeft uitgenodigd. Kraak & smaak, pete philly & perq is wel leuk, maar die kan je nog genoeg zien overal. tis me te duur voor te weinig

 0
Avatar xCretin
ma 23 jun 2008 20:33

xCretin zucht.... best wel een bout line-up! Geen echte headliner... te veel Nederlandse bands... en wtf? wie heeft Jeremy's uitgenodigd? 1 van de slechtste bands die ik gezien heb!
Ik ga wel naar Lowlands, voor werk, dus for free :P

 0

REAGEREN

REAGEREN?
Het is mogelijk op dit nieuws te reageren.
Je moet wel even inloggen met je Agendainfo account.
Nog geen Agendainfo account?
Hier kan je een Agendainfo account aanmaken.